fredag 30 oktober 2020

Hola đŸ’«đŸ€đŸ™❤️đŸ‡Ș🇾🌞

Bilden tagen i juni lyckligast i vĂ€rlden ❤️


 Aldrig i min vildaste fantasi kunde jag tro att det skulle ta slut mellan oss, vi var det perfekta paret har nog aldrig kĂ€nt sĂ„n total lycka och fullkomlig kĂ€rlek ofattbart fortfarande hade jag kunna göra detta ogjort hade jag gjort det jag har lidit nĂ„got fruktansvĂ€rt och mitt hjĂ€rta Ă€r fortfarande bruten  grym smĂ€rta att vara skild ifrĂ„n dig vi Ă€r i mina böner dagligen jag Ă€lskar dig jag Ă€lskar oss .

Nu Àr jag pÄ flygplatsen i checkade och klar sÄ skönt men det blev inte som jag hade tÀnkt mig men men strunt samma jag Àr pÄ gÄng fÄr shoppa imorgon bitti istÀllet.

Jag bestĂ€llde denna resan mitt i all Ă„ngest & panik ville bara fly ifrĂ„n min smĂ€rta  tacksam att det har gĂ„tt nĂ„gra veckor sedan för nu kan jag nog njuta oxĂ„  

Jag vet att mÄnga har Äsikter om att lÀmna landet i en pÄgÄende pandemi jag har varit försiktig sedan dag ett och kommer fortsÀtta vara det. Extra försÀkring har tecknats och pengar till extra biljett finns om mitt flyg blir instÀllt de kraven har UD och jag följer dem till punkt och pricka mask & handsprit sen hÄller jag mig borta ifrÄn folk enkelt hÀr tomt pÄ mÀnniskor bÄde pÄ tÄget hit och pÄ flygplatsen .

SÄ skönt att lÀmna landet och dra denna separation har fullkomligt knÀkt mig som mÀnniska hela mitt liv Àndrades pÄ en eftermiddag min livskamrat försvann dÀrför har jag tidigare förklarat det som ett dödsfall kÀnslorna var snarlika jag mÄr bra nu lite som Molly Sandens nya lÄt eller mÄr bÀttre bra Àr till att överdriva nu lite sol som kan bara lÀka min trasiga sjÀl .

Veckan skall spenderas pĂ„ stranden i solen sĂ„ mycket som möjligt  meditera  lĂ€sa och bara ta hand om mig sjĂ€lv. Har funnit kĂ€rlek till meditation magi allt jag kan sĂ€ga.

Pethra min vĂ€n Ă€r PT sĂ„ promenad & vĂ€lbefinnande Ă€r pĂ„ schemat jag skall skĂ€mma bort mig sjĂ€lv med lyx lĂ€ppglans en sjĂ€lvklarhet & Hailey Bieber nya parfym Versace luktar fullkomligt ljuvligt 

Vinet jag köpte smakar pi sĂ„ den slĂ€nger jag skall hitta nĂ„gonstans att sova ett par timmar  jag bestĂ€mde mig att komma hit natten innan för att mĂ„nga av tĂ„gen blir instĂ€llda pga allt antar jag men nu Ă€r jag hĂ€r och fĂ„ göra det bĂ€sta av tiden har min bok med mig kanske börjar lĂ€sa den Think like a monk Jay Shetty har fĂ„tt fantastiska recensioner... 

Tack kĂ€ra universum för mitt liv aldrig nĂ„gonsin kommer jag ta nĂ„got förgiven tack för mina barn  min familj  mitt boende  min hĂ€lsa  maten jag Ă€ter ja ni förstĂ„r allt vackert man har kan försvinna pĂ„ ett ögonblick .

Ta aldrig livet för given va tacksamma alltid kĂ€rlek & ljus vi hörs Delicia 

Inga kommentarer: