onsdag 4 november 2020

Playa del Ingle's Gran Canaria đŸ‡ȘđŸ‡žđŸŒžđŸ’«đŸ€❤️🙏

Bilden tagen midsommar afton lyckligaste i vĂ€rlden ❤️

4e dagen jag Ă€r hĂ€r verkligen tagit hand om mig sjĂ€lv att vistas vid havet Ă€r sĂ„ lĂ€kande och ljudet ifrĂ„n vĂ„gorna Ă€r helt fantastiskt hĂ€r om dagen satt jag i flera timmar och bara njöt fast molnen var tunga solen visade sig inte pĂ„ flera timmar  jag var ett med universum sĂ„nt lugn sĂ„n kĂ€rlek sĂ„ sĂ„ glad att jag reste  

Munskydd Ă€r ett mĂ„ste dryga böter om du inte har det pĂ„ dig jag har köpt mĂ„nga planerar att ha pĂ„ mig nĂ€r jag kommer hem, alla hĂ€r har och hĂ„ller avstĂ„nd ingen trĂ€ngsel kĂ€nns tryggare hĂ€r helt klart lĂ€get i SkĂ„ne Ă€r nu riktigt illa. SĂ„ munskydd i spets, blingbling och falska LV, Chanel  Dior haha har jag. 

De flesta affÀrer Àr inte öppna har varit stÀngda i flera mÄnader sÄ turismen har inte kommit igÄng sÄ de pengar jag har slöst pÄ skit bidrar till dem som kÀmpar förtvivlat att fÄ livet att gÄ runt fÄr se det sÄ.

Jag har 2 dagar kvar pĂ„ ön hoppas pĂ„ sol de sista dagar, jag mediterar varje dag kommit in i det tar inte lika lĂ„ng tid att koppla bort all oljud hjĂ€rnan den skapar det Ă€r minsann en konst skönt & avkopplande, tankar kan verkligen störa en ro jag har oxĂ„ blivit bĂ€ttre pĂ„ att vĂ€nda negativt tĂ€nk nĂ€stan  direkt till posetivt bravo Delicia du kan .. 

Jag Ă€lskar dig min fina mĂ€nniska och saknar dig varje dag vi var vackrast jag tror pĂ„ mirakel đŸ€đŸ’«❤️🙏

Tack Gud, Jesus & Universum för mitt liv  hĂ€lsa, familj  pengar  jobb och tak över huvudet tack för denna fantastiska resa och lĂ€kning av all sorg & trauma sĂ„ sĂ„ full av tacksamhet đŸ’«đŸ€❤️🙏


Ta hand om varandra alla vackra mĂ€nniskor ta aldrig livet förgiven kĂ€rlek & ljus Delicia ❤️đŸ‡ȘđŸ‡žđŸ˜·đŸŒžđŸ™


Inga kommentarer: