söndag 22 november 2020

Hope đŸ’«đŸ™❤️🍀







Varit hemma ett par veckor nu skönt men samtidigt underbart med vÀrme och sol brÀnnan börjar försvinna ifrÄn min kropp precis som smÀrtan av den enorma förlusten av honom tack gode gud för sjÀlslig smÀrta Àr paralyserande nu kÀnner jag bara kÀrlek i min sjÀl.

Jag har jobbat med mig sjĂ€lv gud som jag skrev nĂ€r Lars dog att sorgarbete Ă€r det jĂ€vligaste tuffaste mest fruktansvĂ€rda arbete den fullkomligt sliter en i stycken och egentligen inte förrĂ€n nu i dessa dagar kan jag andas det kan nu bara bli bĂ€ttre sĂ„ sĂ„ tacksam att jag har slĂ€ppt det vĂ€rsta sĂ„ tacksam att jag kan kĂ€nna nyfikenhet pĂ„ framtiden, att slĂ€ppa det förflutna har varit sĂ„ tufft sĂ„ nu gĂ€ller det att jag Ă€r stark sĂ„ att jag inte gĂ„r tillbaka till det förflutna och leva i nuet. 

Ja jag Ă€lskar och ja jag hoppas fortfarande jag tror pĂ„ mirakel 🙏❤️đŸ’«hoppet Ă€r det sista som lĂ€mnar sa min döende man kippande efter luft dagar innan han intuberades han var en sann hjĂ€lte och den största romantiker jag nĂ„gonsin trĂ€ffat vilken Ă€ra att jag fick vara din fru tacksam för min skyddsĂ€ngel som funnits vid min sida vart enda dag sedan han lĂ€mnade jordelivet. 

Min fördjupning i livet har varit grym har legat i fosterstĂ€llning, grĂ„tit floder ifrĂ„gasatt det okĂ€nda och frĂ„gat varför????  jag hade min dotter i luren samtidigt som jag fullkomligt flippade ur och sa jag skiter nu i om gud slĂ„r en blixt I huvudet pĂ„ mig och jag dör pĂ„ flĂ€cken efter ett par timmar var jag fullkomligt lugn vet inte varför eller vad som hĂ€nde men antar att det var dĂ„ smĂ€rtan slĂ€pptes och förstĂ„r att mĂ€nniskor kan ta livet av sig pga inre fruktansvĂ€rd smĂ€rta. 

Alla mÀnniskor gÄr igenom trauma skilsmÀssor, misshandel, döden i mitt fall det jag minns det jobbas med lite grann sedan slÀngs undan i ryggsÀcken lÀttare att inte tÀnka pÄ det för att dÄ gör det ont sen upplever man pÄ nytt nÄgot hemskt dÄ Àr allt pÄ ytan igen som att riva bort en ruva sjÀlen den blöder tar man inte tag i det sÄ lever man med det hela sitt liv. FruktansvÀrt trÄkigt med sÄ Àr det jag Àr en enorm stark individ det kan jag med lÀtthet sÀga om mig sjÀlv men dessa mÄnader har jag verkligen varit liten pÄ jorden.

Meditation har hjĂ€lpt mig sĂ„ sĂ„ mycket började pĂ„ riktigt för ca 6 veckor sedan lite jobbigt att tysta sin hjĂ€rna men nĂ€r det slĂ€ppte sĂ„ fungerar det rĂ€tt sĂ„ omgĂ„ende och om en tanke dyker upp Ă€r jag snabb att tysta den, jag har varit inne i en vecka covid19 test Ă€r tagen jag har nu inga symtom och vĂ€ntar pĂ„ svar sĂ„ sitta inlĂ„st i en tvĂ„a har testat mig otroligt mycket sĂ„ jag har typ meditera i flera timmar om dagen 15 min, 45 min  osv  sĂ„ nu lĂ€ngtar jag nĂ€stan till sĂ€tta mig i trans och lugna hjĂ€rnan sĂ„ otroligt skönt för Ă€r det nĂ„got som kan knĂ€cka en Ă€r ens egna tankar sen mitt psykbrytt hĂ€r om dagen Ă€r det helt tyst och kommer det en negativ tanke slĂ„r jag bort det direkt seger sĂ„ sĂ„ skönt.

SĂ„ de som sĂ€ger att spirituell tillvĂ€xt Ă€r enkel sĂ„ vill jag gratulera  dem 

Denna seperation kom som en chock för oss bÄda vi löste det pÄ olika sÀtt och bÄda sÀtt Àr ok han tyckte att det var enklare att utesluta mig problemet löst, jag hade hellre haft en dialog att lösa problemlösare som jag Àr. Och nej jag var inte problemet, jag vet inte vad som sagts om mig över huvudtaget jag kunde inte försvara mig pÄ nÄgot sÀtt alla band klipptes och jag ensam fick lösa och plocka ihop mig sjÀlv ifrÄn marken.

Nu tacksam jag blommar mitt i mildaste vinter jag Ă€r stark jag Ă€r enastĂ„ende jag Ă€r vacker min framtid kommer att bli sĂ„ sĂ„ fin jag kan med lĂ€tthet sĂ€ga jag har inte gjort nĂ„got fel jag har rent mjöl i min pĂ„se. 

Jag Àlskar dig trots allt jag hoppas in i det sista jag tror pÄ mirakel jag har aldrig varit arg jag vet att det Àr svÄrt att gÄ emot strömmen jag vet jag har gjort det hela mitt liv ta hand om er jag saknar er xoxo Delicia


Ta aldrig livet för givet va tacksamma alltid kan aldrig sÀgas för mÄnga gÄnger kÀrlek & ljus Delicia

Inga negativa kommentarer đŸ€đŸ’«đŸ™❤️

Inga kommentarer: