lördag 21 december 2013

Ett par dagar förre dan före dan ..................

Sov till 8 i morse det är jag inte van vid kanske för att jag la mig mycket senare än vad jag bruka göra ... Känner hur världen är så stressade över allt detta med julen så skönt att bara strunta i detta vill bara ha det städat och det skulle Zack hjälpa mig med så vi gör ett nytt försök imorgon skall göra köttbullar idag , janssons gjorde jag här om dagen men får minsann göra en ny den blev upp äten och koka en massa ägg som någon annan kan skala sen e vi redo att fira jul i denna familjen. Jag förstår att massor av människor kan känna sig ensamma över dessa högtider jag kan nog vara en av dessa och skönt att jag kan hantera det lite starkare psyke tänker bara på alla de som inte har det kärlek & ljus till er .........

Gött skall det bli att få allt detta överstökat börja 2014 med nya tag och vänta på våren skall komma med min prins .. Miss you my darling Mr P love you 2 the moon and back wish that you were here hugs& kisses from me <3 .
Idag blir det Osby kaffe med finaste Misan vad hade jag gjort utan dig vackraste vännen min det finns inte tillräckligt med ord i ordlistan att beskriva min tacksamhet för dig och allt du har gjort för mig och min familj tack tack och åter tack för att du finns i mitt liv älskar dig så ...

Hej min Lars för 3 år sen var vi i Göteborg och hoppas på att du skulle vakna ur din koma (lever) du hade då så många livshotande sjukdomar mot dig dubbelsidig lung inflammation , lung & lever svikt , leverkoma bland annat och nu väntade vi på att se om du inte hade hjärnskador du är min hjälte och kommer alltid att vara det älskar dig och är extremt tacksam att jag fick äran att vara din fru och mor till dina barn du kämpade så för att överleva min vackra man tack ha det bäst i himlen vackraste hälsa alla ifrån oss kvar på jorden ....

Skall nu ligga och dra mig en stund har just kommit in ifrån min runda ganska stolt över mig själv kan jag med lätthet säga så lång jag har kommit min resa har varit allt annat än lätt undrat många gånger vad jag har gjort i mitt förra liv / liv för att förtjäna så mycket mot gångar men har nu fått svaret och är tacksam att jag står och når många av mina mål , jag är en jävla bra människa , kvinna på denna jord och kommer att fortsätta att sprida kärlek & ljus och om jag kan smitta någon med min positivitet så har jag lyckats lite , glöm inte att vara tacksam för det lilla i livet ha en fantastiskt dag alla vackra // Delicia 
God Jul 





Inga kommentarer: