torsdag 26 december 2013

Så tyst i mitt hus ...............

Uppe tidigt skönt men samtidigt så hade det varit gott att sova en stund till jaja Julen är nu överstökad nu skall jag bara klara mig igenom nyår blir nog att jag somnar vilket är ok 2014 kommer till mig fast jag kanske skulle sova igenom den ................ Vi hade en jätte trevlig Jul jag och mina ungdomar maten så gott de öppnade de få klappar men nöjda med allt hoppas jag musiken flödade vi dansade och sjöng för att sedan samlas i soffan trötta , mätta där Julen fick ett avslut , Jag ringde Mr P hahaha innan samtalet bytte jag kläder flera ggr , upp med håret , ner med håret läpp glans gjorde mig vacker för mannen på andra sidan skärmen Zack sa mamma P älskar dig som du är han struntar i hur du ser ut jaja sen satte jag mig framför datorn spänd väntade på att bli uppkopplad och hela bilden var suddig såg inget jag kunde lika väl suttit i mina pyjamas hahaha så komiskt men jag fick höra hans röst alltid lika underbart hans vackra röst gud vad jag saknar dig finaste du hoppas att dessa månader går snabbt så att vi kan ses igen ...
Torsdag idag helt trött hade tänkt mig ut en runda och springa men min kropp är trött struntar i det skall betala mina räkningar idag , tvätta och snygga till lite sen mot Kristianstad grabbarna behöver skor se om vi hittar något på skopunkten passar min plånbok bäst ..

Tänker ofta på dig Lars hoppas att du har det bra man kan bara undra hur livet hade sett ut om du hade överlevt detta , hade du varit uppe och röjt denna Jul eller så kanske hade du fortfarande varit på rehabilitering??? Läkarna sa att det skulle ta dig minst 18 månader att komma tillbaka efter denna pärs , kanske var det lika bra att du dog du hade haft svårt att acceptera om du inte var som du var innan sjukdomen slog ner dig med all sin kraft , jag minns hur frustrerad du var när du inte kunde eller orkade de små saker andra tar för givit och tillslut blev sängbunden och kunde helt plötsligt ingenting.......... så synd att du skulle plågas till döds det kan jag själv må dåligt av att minnas . Du var en fin man Lars större hjärta hos en person har jag nog inte skådat du kommer alltid att vara saknad hos hos och jag vet att du har nog berört vart enda människa du har träffat i ditt liv ..
hör det ofta när jag pratar med dina gamla kunder Lars var så snäll han tog tid till att förklara och brydde sig verkligen så fina ängel ha det bäst vart du än befinner dig .

Merry Christmas Lars 

Lilla Julbordet 

Mys 

Kamouflage kille 

Zack 

Hannah 

Me 


Sociala killar


Dj katten 

Varm julafton 

Kaffe & gott

Lägg till bildtext


Inga kommentarer: