lördag 28 december 2013

You !!!

Vaknade tidigt i morse trött sliten men ändå klädde jag på mig och sprang min runda massor i mitt huvud har en tendens att tänka lite mycket emellan åt jag är en djup tänkande person och har alltid varit både för och nackdelar med det kan jag säga fick inte så mycket rensat som jag hade hoppats så jag får nog analysera det hela och se om jag kommer fram till någon lösning . 
Jag kan bara undra hur allt kommer att bli i mitt liv har kommit långt sedan Lars dog verkligen en starkare mig av all denna trauma som livet placerade i mina händer synd bara att det skulle ta döden av min man att komma dit jag är och kanske skall jag ha denna smärtan som kommer och går alla kanske smärtar vad vet jag det är ju så tabu att visa sina känslor känns det som ibland .
Min kära P är en vacker själ en ungkarl  som kom in i mitt liv när mitt var som lägst vi fann varandra och jag föll pladask men att ha en öppen relation till en person kräver verkligen styrka när jag älskar som jag gör han säger att han älskar mig och jag vet att han gör det men är han verkligen mannen för mig ??? längtar tills han kommer hem men han kommer ju inte stanna i Sverige kanske max 6 månader vill jag ha det så här ?? jag har varit ensam länge och trivs oxå med att vara ensam vissa dagar kan jag verkligen sakna någon vid min sida och vill jag har det bara 6 månader om året hmmmm??? Jag älskar dig min vackra P och är så tacksam att vi har mötts du har verkligen berikat mitt liv på alla plan dessa månader tills vi ses igen kommer att gå snabbt så vi får se vad livet har för mig //oss jag vet att jag har berört ditt liv oxå det har du själv sagt.
Inga barn hemma helt ensam gör att jag kan släppa loss min känslor vill ju inte att mina barn skall se frustrerad mamma som saknar denna man på andra sidan jorden och jag kommer att må bra igen så fort han hör av sig så varför alla dessa känslor ??? Hösten har varit tung mycket med mina barn och deras sorg arbete och jag ensam skall ta hand om detta är banne mig inte lätt och jag vet att jorden består av massor av ensamma mammor som fixar all galant ...

Jag provade att ha en relation till en person  (OBS jag har en öppen relation)  som jag träffade på e fest midsommar ganska mysigt till en början helt tvärt emot P ville inte alls rädd för fasta förhållande men det visade sig att han var en total skitstövel på alla plan fan vågar nog inte det mer jisses vad skönt att han försvann ur mitt liv och då tyvärr missade jag sommaren med P fast vi träffade 4-5 ggr  kaffe date, med facit i hand hade jag struntat i kräket och haft mina helger med P som jag så kan sakna nu när han är borta jaja han kommer hem igen misstag gör man och jag kommer aldrig mer gå på en massa smicker ifrån en man det kan jag lova hahaha och Karma kommer tillbaka till dig tönt ifrån Borås trakterna .....

Jag kan sakna mitt trygga liv med Lars men kan samtidigt undra om vårt äktenskap hade klarat av allt detta ?? Jag vet inte om det hade gjort det jag fick se så mycket som man inte skall se och jag vet inte om vi hade kunnat reparera det som denna äckliga sjukdom fördärvade bara tankar som man tänker nu efter han har dött , vi kanske hade haft det jätte bra vem vet vi hade det bra i nästan 20 år . jag kan bara vara tacksam för de år vi fick tillsammans och hade inte velat vara utan allt som det innehöll jag älskar dig Lars och kommer alltid att älska dig ha det bäst älskade .

2014 är på väg med stora steg jag skulle publicera min bloggbok 2013 jaja det blev inte av och kommer nog inte att bli jag får nöja mig med att vara författare på internet haha jag har gått ner 40 kg helt otroligt , jag har lärt mig jogga så lite har jag fixat detta året som har gått jag hoppas att 2014 kommer vara snällt mot mig och familjen det ber jag på mina bara knän ... Avicii i Mars sen kommer hjärtat hem skall försöka få tummarna ur röven och fixa lite i huset och i trädgården ...mer kommer jag inte att lova ...

En bön till min syster och familj lilla Ludde ligger på sjukhus på Lanzarote han var för sjuk att flygas hem älskade liten moster hoppas att du piggnar på dig så att du kan flygas hem imorgon borta är bra men hemma är bäst i alla lägen..


Tack Gud , Jesus & Universum för allt vackert i mitt liv ge mig styrka när jag behöver det skall inte be för mer jag är nöjd med det som finns Amen ..

Inga kommentarer: