söndag 26 oktober 2014

Goodbye my lover goodbye my friend !!!

Aldrig någonsin har jag kört bil utan musik på hög volym men idag var det långa mil ifrån Höör tårarna sprutade ångest på hög nivå nu 6 månader till jag ser hans vackra asikte igen .. fin helg spenderades hos hjärtat tacksam för varje dag som jag har spenderat med honom och många dagar har spenderats denna sommar & höst så trevligt vi har haft .. 
Känner mig nu lite tom och kommer nog vara lite vilsen ett tag men sen måste jag rycka upp mig och leva vidare ta tag i saker som jag har skjutit upp och bland det är min träning har inte haft mental ork att träna denna flytt har varit ganska stressigt ingen semester iår så att vila upp mig har ju inte varit tal om så resterande av denna höst skall jag vila och träna .
Tunnel loppet har jag nu framför mig skall bli otroligt skoj att springa i tunlarna i Stockholm ser fram emot denna resan till Stockholm finaste syster med familj ny liten baby att pussa på jag jag har det bra , Nyårs lopp i Göteborg sen bo på hotell sist jag firade nyår i Göteborg bad jag  dagligen att dessa organ skulle komma trodde vissa dagar att de aldrig skulle dyka upp så denna nyår vi har framför oss kommer att vara betydligt mycket trevligare och efter nyår börjar hård träning inför Göteborgsvarvet så jag har att göra när hjärtat är borta ...

I wish you peace my beautiful man thank you for these wonderful months with you , so thankful that you are a part of my life and i will see you in 6 months love & light Delicia ..

Hej min Lars min ängel du är saknad här på jorden men härligt att du kan finnas på andra sidan och vägleda oss som är kvar  , aldrig någonsin kunde jag tro att jag skulle träffa en annan person efter din bortgång men det gjorde jag och det har gjort det lättare för mig att leva utan dig tänker på dig varje dag och tacksam att jag har haft en person som har älskat mig i över 20 år det har varit en stor ära att varit din fru skall du veta tack för att du har funnits massor av kärlek & ljus och fortsätt pusha mig älskade ängel jag behöver lite sparkar  i arslet ibland // Delicia 
Tittut !!!


Lite Andrum .....


Hmmmm

Dålig skärpa 

Han tar mig till vackra platser 

Känns så här ibland ..

Inga kommentarer: