fredag 25 mars 2016

Happy Easter !!

Började ledigheten igår slutade tidigt skönt har varit lite ur form ett tag lite tandvärk , ont i öronen trött sliten var på graven städade lite ser ut som attan har inte varit där på ett tag räfsade och kastade hur mycket som helst måste röja mer när det blir lite varmare men en påsklilja och lite ljus fick fina Lars tack för att du har funnits , snett emot Lars andra raden finns lilla Moas grav även hon fick lite liljor och ett ljus och där brast jag grät i flera minuter fattar inte riktigt att det är sant lilla tös vila i fred ..

Mitt hjärta är i Sverige igen var i Höör och pussade på honom åt lite mat snackade med svärmor  men kände lite att jag ville hem o vila äta och bara vara ifred , imorgon planeras det att springa en runda behöver det för själen min terapi släppa ut allt som stör mig har lite jag bär på just nu även jag lyckligast på jorden har mina dagar men försöker se det vackra i allt varje dag en egenskap som jag har fått under vägen efter depression , död och tragik som jag har överlevt ... Och alltid tacksam för allt vackert i mitt liv tack Gud , Jesus & Universum för min hälsa , mina barn , familj och kärlek tack för att vi bor i denna vackra dyra lägenhet på taket och att jag har ett jobb Amen ...

Glad Påsk alla vackra va rädda om varandra kärlek & ljus Delicia 
Smörgåstårta & Godis 

Lars & Moa fick blommor o ljus 

Lopp förra helgen i Höör 

Föreläsning med bästa Zakarias 

See you soon Avicii 

Tackar 309082 

Inga kommentarer: