söndag 6 mars 2016

Peace & love



Söndag inte många dagar kvar i detta paradis åker hem tidigt som attan på fredag är hemma vid halv elva tiden skall bli skönt att komma hem till grabbarna samtidigt som det är tråkigt att lämna min vackra grabb kvar i Spanien 
 jisses vad jag har det bra tacksam till tusen tänk att livet kan vara så fantastiskt fast världen är i sån kaos . Igår var vi på road trip dessa vägar i Spanien gode Gud ber att man inte får möte flera gånger om dagen smalare vägar / stigar Hahaha får hjärtat att hoppa lite extra hittade ett natur resavat område gapade mest hela tiden av all skönhet naturen hade att visa och bilderna jag tog tyvärr visar inte de olika färger dom vattnet det hade . Idag är det stängt överallt så inte mycket kommer att göras får in till byn o hämta mer vatten och hoppas på lite värme , börja redan fjälla i ansiktet vilket är skit tråkigt vill ju ha lite färg med mig hem . Jag har bara sprungit berget en gång det var för brant kanske så ger jag mig på den en gång till innan hemresa jag har mycket att träna nu maraton är nu runt hörnet jag kommer att fixa det men vill oxå ha en fin upplevelse under tiden nä nu lite kaffe massor av kärlek & ljus over and out Delicia 
Solned gång utanför hans fönster 



Älskade underbara 
In the sun 




Inga kommentarer: