fredag 11 mars 2016

Malaga - Hässleholm

Tills vi mötts igen älskade underbara 
Pontus alltid svårt att skiljas fast det är bara en kort tid tills vi ses igen denna gång känslan av din goa famn & kyssen känner jag fortfarande på mina läppar tänk så fint livet är tack för att du finns älskade , tack för allt vi har det bra bättre än många tacksam njuter .... Tänk att jag nu bloggar på min telefon vilket jag har gjort många gånger förrut men aldrig från ett flygplan Hahaha kanske kan den publiceras ifrån luften gratis wi-fi på planet tänk vad fräck med dagens teknik helt otroligt.. Vilken resa jag har haft 2 veckor av detta härliga land så vackra platser du har visat mig mycket upplevelser Gud vad jag är en lyckligt lottad människa på jorden här om dagen bad jag Pontus att stanna bilen jag skall ta kort på ett korkträd ville ha en bit med mig hem P sa ta där nere där var en lös bit jag försökte lossa en bit men så lossnade jorden under mina fötter och jag föll nerför backen / mindre berget som tur var fanns det ett trasigt 
 träd som jag fastnade i grensle och bromsade det hela när jag hamnar i situatutioner som jag blir lätt stressade av börjar jag att skratta inte rätt läge jag vet men så är det och jag skrattade som aldrig för hörde att Pontus ropade mitt namn jag vågade inte röra mig och insåg att jag var i en knepig situation .. Mr P grep tag i en gren och sträckte ut sin han och även han tappade fotfäste men han höll fast i trädet o kom ingenstans i tillslut fick han upp mig skrattande svärmor sa det va väll korkat o vi skrattade alla Hahaha fick  ingen kork med mig men en bild på detta träd har jag och ett bamse blåmärken och skrapsår jisses Amalia som man kan säga det kunde ha gått illa resten av semester bilder denna dagen togs ifrån bilen .. Snart är jag hemma pussa på mina barn de har varit duktiga vi har pratat varje dag 3timmar och 45 minuter tar det exakt vad  det tar att åka till Stockholm ifrån Hässleholm kort resa för att komma till ett annat land annan kultur & klimat och på måndag är det jobba jobba igen härligt med ett litet avbrott i vardagen .. Tacksammaste på jorden är jag för mitt fina liv tack Lars för att du har funnits känner dig alltid vid min sida visst var det vackert uppe på berget min ängel ??? Over and out Love & light Delicia 

Snart lyfter vi 



Våren i Höör 


Korkträdet hahaha 

Inga kommentarer: