söndag 8 maj 2016

Wonderful Sunny Weather .......

Vädret dessa dagar har verkligen varit efterlängtat njuter för full och vill aldrig att det försvinner ..Kompade ut tidigare i Onsdags skulle bara lägga mig kolla laptopen lite deckade och vaknade halv nio på kvällen helt slut galet att man kan vara så trött skulle ut o sola men det sket sig lite den dagen jisses måtte detta vår trötthet försvinna ,ledig Torsdag gott lång tur planerat lite motigt att komma ut lathet är ibland svår att slåss med varmt ute måste ut innan solen gassar på för hett annars blir det olidligt att springa på med vätskebälte plugga in musik i öronen sen e det bara att köra 2 mil planerades i min skalle  Varvet om 2 veckor ,tycker alltid att de första 5 km är gräsliga efter det släpper den plågan sen e det bara njutbart appen i min telefon säger 3 km jag blir lite okoncentrerad vrickar jäkla foten faller och känner en jätte smärta skit skit skit enda jag tänker ligger fortfarande på marken en bil stannar kollar om jag behöver hjälp hoppar upp säger nej tack borstar av mig känner efter lite men inte för mycket för då lunkar jag hem och bestämmer mig nu jäkla mot Tormestorp jag skall springa idag ont som attan blir det bara 16 km det fick räcka foten är fortfarande svullen nu kommer jag bara springa en mil till innan Varvet och det får räcka efter denna halv maraton skall jag bara springa mils lopp  nu jag vet nu att jag kan mer men det får räcka vill inte bränna ut mig på något sätt och kroppen får stryk att springa på asfalt ... På 3 år har jag sprungit lite mer än 90 mil lite häftigt minsann duktig hahaha om jag får berömma mig själv 30 mil / år ....

Helgen i Höör med hjärtat alltid trevligt att vistas med dig kära P tack för att du finns , tack för att du har stannat i Sverige för min skull älskar dig 

Nu skall jag får tummarna ur arslet och söka nya jobb ett måste kommer aldrig att få en vettig lön på min arbetsplats hade tänkt att vänta tills boken släppts och allt men varför nej nu skall det ske har jobbat i 10 på apoteket en bra arbetsplats i övrigt men lönemässigt skrattretande sonen skall börja på nytt jobb efter studenten och han kommer nu att ha 3-4 tusen mer än vad jag har som har jobbat mer än halva mitt liv glad för honom är jag men ...... finns inte mer att säga .....

Kärlek & Ljus alla fina Over and Out // Delicia 
Liten moppe tur 

Liten promenad 



Sista långtur innan långturen 

Inga kommentarer: