måndag 2 maj 2016

Wonderful Weekend ..........




I Fredags var vi på konsert som Plusgymnasiet i Kristianstad  höll i fantastiskt föreställning som vanligt de är så jätte duktiga dessa elever och många av dem har jätte talang och givetvis är min fina Zack en av dem ,när han började skolan för 3 år sen kunde han inte spela instrument alls och jag har sett honom nu spela trummor ,piano ,bas och sjunga japp han är duktig min påg nöjd stolt som bara den kan jag säga och så fina bilder har vi nu som minne Tillbaka mot Hässleholm firade Pontus , Zack & jag på Burger King det var ingen hit och dyrt var det nääää dit kör vi inte på ett tag ..
Så synd att Lars missar allt detta med våra barn det enda han ville i livet var att se skolavslutningar ,studenter mm han hade varit såååå stolt över sina bara och det är han från himlen <3 
Vi har fina barn Lars jag får både vara mamma & pappa inte lätt alla gånger men det går ..
Helgen spenderades med hjärtat grabbarna var på varsitt håll med sina vänner härligt att det har att göra de var bara hemma och åt i princip  mycket mat har lagats i alla fall . Zack fyllde 20 igår vart tar tiden vägen min lille pojke är nu stor skall nu ta studenten och börja jobba älskar dig underbara son allt kan bara bli bra nu .

3 veckor kvar till Göteborgsvarvet skall bli skoj fast jag är inte lika bra tränad som jag var förra året vid denna tiden får visa Pontus lite Göteborg hela helgen skall vi mysa i denna fina stad och hoppas på att träffa lite folk man känner där samtidigt ,måste springa långrunda på Torsdag ledig dag  och det passar ju bra vädret skall bli fantastiskt har jag sett hoppas att jag får ut denna lata rumpan 

Ha det bäst alla fina glöm inte vara tacksamma för det lilla i livet som gör det så underbart kärlek & ljus over and out // Delicia 
Vackra son 


Rockstar !!

Walk in the sun 

Happy Birthday Zack 

Add water and cook for 10 min yummy !!!




Inga kommentarer: