fredag 29 oktober 2010

En vänster lunga och en lever Tack !!!

Idag är jag så  utmattad att jag inte ens gick upp med barnen jag snoozade klockan från 06.30 till 8.00, frågade Joel om han hade ätit frukost nej svarade han och jag skiter i det , Han kommer ändå att bara få skit i skolan och  T4 skolan är en skola jag skall ta tag i efter allt detta .kan inte förstå att vissa mäniskor får jobba med barn men just nu orkar jag inte med det =(
Idag skall jag vara med på vårdplanering angående Lars ja han skall komma hem som jag skrev innan blandade känslor klart att han vill hem och se sitt hus känna hemma lukten och mysa med sina katter det förstår jag men jag vill att vi skall åka till Göteborg och få organ sen kan han komma hem helt utan ett jävla gäng med folk , om Lars nu behöver hjälp mitt i natten skall jag behöva ta av mig pyjamasen och klä på mig något när det kommer in folk i mitt hus =(
Jag vill ha hem en frisk man är lite rädd att ta hem den sjuka mannen han lämnade jag på sjukhuset för 9 veckor sen , jag vill att min man skall kunna andas utan slangar och syrgas apparater , sjukhussängar ångest jag fixar inte detta längre det som gör mig mest ledsen är att jag minns inte hur du var när du var frisk Lars hur kan man glömma det .........................
Skall det vara så jävla svårt att hitta en vänster lunga och en lever ifrån en man/kvinna ca 170-175 lång och blodgrupp A vi har ju väntat en vecka som känns som år =(

6 kommentarer:

Apotekaren sa...

Älskade fina Delicia...allt kommer bli bra, kämpa på! Ni är en underbar familj, och ni klarar detta...
Jag förstår din förtvivlan, men i vissa fall måte man bara vänta ut tiden tills den är mogen!
Tänker på dig/er hela tiden
STOR kram Helle med familj <3

Delicia sa...

Kommer ihåg att du sa till mig innan ni åkte på semester
-Delicia det finnns organ som väntar på Lars de orden har jag med mig hela tiden tack Helle jag vet någonstans att det kommer att fixa sig men väntan är fruktansvärd =(

Apotekaren sa...

Bra Delicia!
Läs gärna min blogg om du orkar och vill...jag har lagt till din i min :) följer dig hela tiden både i hjärta och sinne ;)

http://dagarkommerdagargr.blogspot.com/

Kram

Delicia sa...

vad du skriver vackert så lätt att få orden att flöda ,jag känner mig mest avtrubbad har svår att hitta ord osv.. min kropp är nog i chock =(

Delicia sa...

Hannah har ju hjälpt mig komma igång med denna blogg/ bearbetning kladdade lite på din blogg och nu har jag 2 katter =) hahahaha!!!

Apotekaren sa...

Tack...tycker mest att jag åxå har svårt att få till det i min blogg, men många tycker jag skriver bra och det är ju kul :)
Vi får följa varandras öde i våra bloggar...bra och dåliga!
Tips och idéer är till för att låna av varandra ;)

Puss och kram