torsdag 28 oktober 2010

Tankarna är inte där dom ska

Ja, nu sitter jag här på min utbildning & försöker koncentrera mig men det går ingen vidare alls. Tankarna bara drar sig mot pappa hela tiden. Varför, varför ska det ta så lång tid? Så många människor som finns i Sverige och så många som dör varje dag så måste det väl ändå kunna finnas EN människa som har ett par passande organ till min kära pappa. Det finns ingen i världen (enligt mig) som är mer värd att få en chans att leva mer än min pappa.

Han har den största omtanken i världen, han vill aldrig någon något illa, han vill alla väl. Min pappa är underbar, jag älskar honom så mycket. Pappa, du är stark, du fixar detta.

Jag tycker det är så fruktansvärt orättvist att dom människor som INTE är värdiga att leva, lever hur länge som helst & dom människor som ÄR värdiga att leva blir sjuka eller dör i förtid. FYFAN säger jag bara.

ja, ursäkta mig för hur jag uttrycker mig. Men det MÅSTE ut, annars går jag bara och deppar ihop om jag inte får säga vad jag tycker om detta.

PAPPA, JAG ÄLSKAR DIG!
Puss/ Din dotter Hannah

Inga kommentarer: