tisdag 14 december 2010

Natten på Iva!!!

Vad skall man säga Lars är fruktansvärt sjuk jag ber till Gud än en gång snälla hjälp oss , jag är inte nöjd med din nuvarande plan för min man så nu JÄVLA får det hända något vi har bett böner, skrivit böner tänt ljus kanske inte just hemma i och med vi har syrgas hemma och bett andra att be så halva sverige är nu involverade i vår trauma , vad mer vill du jag har varit rädd för att bli arg på dig men min man skall inte lämna oss , Jag kan inte ta hand om 3 barn själv , jag vill inte ta hand om 3 barn själv hur fan skall jag klara mig ekonomiskt och hur fan skall jag klara mig utan min kärlek, så nu får du faktist ändra din plan och det är nu , jag har varit så posetiv för denna transplantation och nu har de tillfälligt tagit bort honom från lista hur bra känns det inte bra skall jag säga , jag är chockad att mitt liv har blivit så jävla fel jag vill ha tillbaka min man du får inte ta honom han är fan ta mig MIN ......................
Skicka en kommentar