söndag 15 juni 2014

Malmö milen 2014



Vaknade denna morgon kl 05:00 inget ovanligt men inte i mina pyjamas o duschad som jag trodde nej i de kläder jag kom hem i med medaljen virade runt halsen hahahaha !! jag skulle bara kolla datorn lite innan jag hoppade in i duschen ........... denna mil var tuff varmt och jag var slut och sliten innan vi ens kommit till Malmö taggad nej inte alls och att komma i mål helt otroligt igen , nu ser jag Göteborgsvarvet som något så långt ifrån som det kan vara , som läget är nu duger dessa mils lopp för mig och innan jag deckade sa Joel mamma jag kanske följer med dig till midnattsloppet wow detta har sporrat mina barn minsann inte illa Hannah har oxå pratat om det så vem vet vi kanske får med hela familjen på detta ...........

Dagen började med att vi mötte upp en kollega och hennes man i Höör sen tåget mot Malmö lite kallt blåsigt som attan frös igen inte taggad alls kom till platsen fick Nr lappen och satte oss så att solen kunde värma oss lite fika innan loppet ja då råkade jag spilla en kopp skållande kaffe på Hannah usch det var verkligen inte meningen och nu ville jag bara hem !!!!!!

Rundan var lång och tuff och så så vacker berörd till tårar vid Turning Torso havet , lukten kärlek åhhh vad jag njöt av denna vackra utsikten husbåt mm vidare tunga steg jätte mycket folk kom inte förbi fortfarande stor klunga och folk flyttade inte på sig jag fick vara på min plats , första vätske kontroll var efterlängtad gott i värmen nu fokusera på att komma vidare , härligt när de sprutade vatten på oss det hjälpte en del och nu kunde jag se skateparken där Joel och en kompis var försökte lokalisera mitt barn bland alla ungar nä ganska lönlöst men efter ett par meter till såg jag älskade unge vinkade och en liten slängkyss gjorde att mamma orkade de 5 km som var kvar .. 

Att komma i mål var en ny seger för mig jag gjorde det stolt igen jag är bäst jag är super kvinna jag skall nu bara sälja mitt vackra hus på backen och fick just ett mail ifrån mäklaren att kanske kanske det fanns en trea där jag helst vill bo kärlek & ljus alla vackra glöm aldrig att vara tacksam för det lilla , va rädda om varandra puss & kram Delicia 

Tack fina skyddsängel för att du finns med mig <3 

My lovely soon only days now can´t wait love you hugs D 
Anders&Eva och jag chillar innan 

kul att de skrev mitt namn 
Nästa Höör viktig hållplats i mitt liv <3 
Nöjda skate killar 
Killarna bytte om bakom soptunnan 




























Inga kommentarer: