lördag 28 juni 2014

Rainy day .............

Har nog vaknat en gång i timmen hela natten så tillslut gick jag upp som vanligt vid fem tiden planerar i min hjärna som går på högvarv otroligt mycket som skall nu fixas och göras fotografen kommer på Tisdag nästa vecka ......efter mycket tänk fram och tillbaka så kommer en fastighets mäklare ta över detta hade kanske fixat det själv men har så mycket annat att göra detta så jag överlåter detta till honom då blir det ett problem mindre för mig att tänka på ............. Så nu skall hela huset rensas så att den ser helt obebott ut strikt kan jag tycka tycker själv om att det finns lite liv men enligt bestämmelserna gör vi detta ordentligt , oxå den 1/7 skall jag söka min underbara vackra takvåning på Löjtnant Granlunds väg jag har gjort allt i min makt att kunna få denna lägenhet och kan nu bara be att vi får den bara ett stenkast ifrån där vi redan bor området Väster har varit vårt hem länge och att flytta in till stan känns inte riktigt som om vi skulle trivas så nu är även detta placerad i andras händer och det enda vi kan göra är att be och hoppas .....

Kl10 öppnar Cheapy måste köpa färg och fönster virke Mr P kommer på Söndag och skall snickra badrums fönster  ser finare ut mycket små skit här som Lars inte hann med när han var dålig färdig målade lister finns har jag sett så vi får hitta såna , mina målare i källaren var ett skämt de har målat runt om räcket vid trappan t.ex och en dm ovanför alla lister så om någon känner att de vill hjälpa ett par timmar så vassegod ni vet vart jag bor ....
Att sälja detta hus är det största jag någonsin gjort efter Lars död och kanske till och med största jag har gjort i livet jag vill att det skall bli ordentligt gjort och inte har några problem efteråt därför är mäklaren bra att ha allt pappers arbete , deklerationen mm ...

Vi har varit igenom mycket dessa år så mycket trauma,sorg och maktlöshet jag kan nu bara lägga mitt liv i  dina händer och be att allt klaffar nu huset kommer att säljas och vi får ett bra pris för finaste huset på backen , lägenheten blir vårt nya hem kommer att trivas utmärkt där känns det i själen jag positiv som vanligt fast livet är lite kaos. Tack tack tack !!!!!!

Jag fyllde år denna veckan ett år äldre , ett år visare och lite smalare fin dag grattade av många värmde mitt hjärta denna kärring är nu 46 men är inte en dag äldre än 25 hahaha .....

Min Lars i himlen nu är det dax jag vill inte bo i vårt hus mer enda jag hade kvar ifrån dig känns det som men du får följa med till vårt nästa boende och där kommer du att trivas för att vi har pratat om att flytta dit när ungarna flyttade hemifrån takvåning åhh så fin 95 km2 stort och luftigt vi blev kära direkt Zack och jag om man nu kan bli det i en lägenhet ... Hälsa nu alla där uppe att hjälp oss komma dit tack för att du har funnits kärlek & ljus //D
Lilla huset på backen 

Presenter 

Affe ber en bön 

Projekt för Mr P 



Lägg till bildtext

Inga kommentarer: