lördag 14 juni 2014

Saturday Morning 05:30 ....

En vecka till har rusat förbi tiden bara försvinner och mitt hus är i kaos känns som om jag aldrig kommer få det i ordning så mycket skit så många lådor och så mycket kvar att göra vet inte vart jag skall börja ????? Veckan började med att Joel blev rånad hans nya mobil rycktes ifrån honom och en massa hot nu efter detta för att vi anmälde händelsen och spärrade mobilen men jag tänker anmäla varje grej de gör någon dag skall dessa kriminella sättas dit och ända sätt att komma åt dem är via lagen .....
Tittade på min första lägenhet efter att det har bestämts att huset på backen skall säljas en fyra inne i stan låg hyra men jag avböjde 4e våning utan hus ingen parkering ,små rum och inte renoverad på massor av år lite panik fick jag är det så här vi skall bo ??? hur skall jag få plats med mina möbler ??? 

Student gånger 2 hann vi med jäkla oväder med åska och skyfall men vi satt tryggt i en stor party tält go kopp kaffe och smarriga bakelser hopp i bilen mot nästa party Bäckaskog Zacks flickväns tur lika trevligt ännu mera gott att äta nu ville jag bara hem och sova trött som attan efter denna stressiga vecka och jag skall ladda Malmömilen framför mig nervös fast ändå inte hela huvudet håller på att sprängas ....
Nu tidigt tidigt bästa tiden på dygnet älskar tystheten som finnes dessa morgnar frid i själen innan allt ljud kommer igång för dagen skall ligga och dra en stund sen hämta nya mobilen installera den så att Joel kan nås igen sen bär det mot Malmö ............

Om ett par dagar kommer du hem jag har längtat så in i och kan knappt fatta att tiden har gått så fort fast ändå inte lång höst och vinter utan dig , nästa helg kan jag vara i din famn fortfarande svårt att begripa .... Mannen jag älskar finns fast ibland kan man undra när jag tittar på bilder och läser allt fint som har skrivits dessa långa månader . Skall bli underbart att se ditt vackra ansikte snart snart är det dax längtar 


Mina killar 

Söt hund 

Zack & Emma 


Joel hittade Batman dricka 



Gigantiskt snigel

konstnärlig bild i trädgården by Joel

Ta mig runt denna idag ....

Inga kommentarer: