fredag 20 juni 2014

Midsommar 2014 !!

Morgonen började helt perfekt tidigt solen skiner och ledig ifrån jobbet idag är det midsommar och det skall firas med de jag älskar mina ungar med deras kärlekar och min kärlek 10 månaders väntan är nu över vad kan jag säga mållös och kan säga att det kommer att bli den bästa midsommar som Svartmannagatan har skådat på länge , längtar efter dig min underbara vackra man .........
Sista midsommar blir det i vårt hus känns som om vi är redo att flytta många fina minnen vi har här ifrån utan tvekan flera kapitel av mitt liv har spenderats här men nu är det dax att vända bladet och gå vidare och ser en ljus framtid i vårt nya boende som vi redan varit och tittat på nu hoppas vi och ber att den blir vår vill minsann inte bo någon annanstans.........

Uterummet är klart och målaren klar på Måndag sen skall huset ut på marknaden ordnat med banken så att jag kan ha ett dubbelt boende i ett par månader så att vi kan flytta i lugn och ro kommer att bli bra känner det i magen jag är så lycklig livet är snällt mot mig och flyter på galant och jag är så tacksam för allt vackert som livet har att erbjuda mig och min familj 
Ha en fantastiskt Midsommar alla fina för att det skall vi massor av kärlek och ljus 

Tack Gud, Jesus & Universum för mitt underbara liv , hälsa & kärleken 
Joel hittade första kärleken när han packade 



underbar morgon 


Sommar gåva 

Glad Midsommar !!

Inga kommentarer: