söndag 20 juli 2014

Aunt Delicia ..............

Kl 11:05 kom det lilla underverket Sixten varit orolig men alla mår bra skönt att höra dessa nyheter verkligen och nu är Ludvig helt plötsligt storebror älskar dig fina syster med familj tack för att ni finns <3 

Igår var vi vid Tykarpsgrottan så fint det har blivit sen jag var där sist en guidad tur fick vi och mindes det inte heller som så här stort eller kallt för den delen frös så in i fick ta på mig P´s jacka skönt att komma ur grottan och värma sig i solen , tänkte att vi kunde bada vid kalkbrottet men det var inte alls så fint som jag minns det eller som man ser ifrån stora vägen så bad blev det inte där Zack sa att det finns ett finare kalkbrott vid Önnestad den får vi kanske kika på fler utflykt tips behövs vill ha lite att göra när vi träffas vill att han skall ha en underbar vistelse denna Sverige tripp ....

Zack har tatuerat sig idag 18 års presenten det enda han ville ha istället för att stanna och titta drog jag till Ikea själv och drömde lite gott att vara lite själv fast nästa tur får Zack följa med som råd ....
Sista veckans jobb innan semester skall bli så skönt kan jag säga behöver lite avbrott fast det kommer nog bli mycket fram och tillbaka mellan hus och lägenhet så kommer det bli en ny start som vi nu behöver i detta hushållet ... 
alldeles nya fötter Välkommen Sixten 20/7 -2014 






Gifte mig här med Lars vacker kyrka Ingnaberga 

Liten ciderstop på stan 



Coola Killar 

Inga kommentarer: