tisdag 1 juli 2014

Finaste Fönster .............

1/7 2014  mycket denna dagen sökte min blivande lägenhet kl 00:15 vilken känsla har inte sökt en lägenhet på,många många år fyllde i både via app på min iPhone sen via datorn så 2 st ansökan fick de hahaha för att vara på den säkra sidan , sen kl 13 idag kom min mäklare på besök med fotograf jag var så jätte nervös varför vet jag inte det gick bra och vackra bilder tog de helt otroligt längtar att se dessa på nätet om några dagar och besked på vackraste takvåningen i stan får jag besked på på Fredag 3 dagar kvar spännande kan jag säga och värderingen på huset på backen var jag mycket nöjd med känns bra mycket bra nu får jag försöka varva ner Zack och jag har jobbat hårt i 6 veckor det märks nu helt slut ....
Mina katter är inackorderade hos Hannah otroligt tyst här hemma och det är nästan att jag saknar tassar i mitt ansikte så fort solen går upp men snart är de hemma så fort vi får lägenheten så flyttar vi på Zack och katterna får flytta med honom jobbigt för dem att bo i en etta när de är vana att busa i hela huset...

Vackraste mannen Mr P var här i helgen och fixade mitt badrumsfönster och det blev så fint vilken skillnad vi sprang fram och tillbaka hela kvällen och tittade på detta tack älskade människa myser varje sekund du finns i mitt liv och kommer att sakna dig när du sticker men en hel orörd sommar har vi tacksam till tusen .........

Fick ett mail ifrån en vän igår han gav oss 2 st Siesta biljetter för båda dagarna blev så rörd att man kan vara så snäll han tyckte att vi behövde detta passa oss bra festival familjen nr 1 vi skall nog ha det så underbart massor av fina artister och nästa helg skall det njutas när Siesta kommer till stan kan jag med lätthet säga det var saknad stort förra året . Tack finaste Jerker & Annika att ni tänkte på oss massor av kärlek & ljus till er....

Nu är jag helt slut inte ett smack skall mer göras idag pyjamas är redan på och sova kan jag när som helt slut i rutan ..

Min finaste skydds ängel huset visades idag och många många minnen gick vi igenom tack för att du har funnits jag vet att jag gör rätt att sälja känns så bra fast ändå inte men vi måste vidare till nya äventyr tack för att du har funnits din Delicia 
Före 
Efter 


HandyMan <3 


Välkommen Hem <3 



På Semester 

Inga kommentarer: