söndag 6 juli 2014

I´m so Happy !!!

Igår träffade jag fina mannen varmt var det skulle hitta något fint att ha på mig bytte kläder flera gånger och märkte snabbt att alla kläder jag hade sedan förra året var på tok för stora och måste nu köpa nya i strl mindre så närmre strl 36 har jag nu tur att det är rea på HM ..........Mot Höör lycka att bara vistas i hans närvaro vi tog bilen liten mini tur bestämde oss ut och plocka bär varmt och gott och vädret var bara helt underbart så vackert åhh vad jag har saknat detta regnat i flera veckor känns det som . Underbara timmar med dig guld värda du kan inte ana hur viktig du är för mig och varje sekund med dig är himmelskt tack för att du finns längtar nu tills vi ses igen .

Kom hem inte en unge så långt ögat kan nås mina ensamma timmar i huset är mer och mer och då känns det ännu bättre att sälja detta och bo i en lägenhet , gräset hat vuxit som attan så jag klippte det snabbt innan jag tog på mig pyjamas och kröp ner under täcket , saknar mina bebisar det är så tyst utan dem och rent katter smutsar ner märker jag oxå .

Idag kommer att bli speciell sedan Lars väntan på organ & transplantation har jag kommit i kontakt med jätte mycket underbara människor lungsjuka och andra väntande på organ , facebook och blogg är underbara på detta sätt och de har stöttat mig när vi hade det som tuffast och jag gör vad jag kan för att stötta dem så sociala medier är fantastiskt om man använder det på rätt sätt att sprida information och hålla kontakt med människor. Jag har träffat några innan och jag har förlorat några till döden  , Så idag kommer en blogg/ facebook vän en kvinna som fick nya lungor vi har varit vänner i nästan 3 år och nu äntligen skall vi ses pasta sallad skall göras och vi kommer att ha en underbar efter middag ..

Jag är en så lyckligt lottad människa på jorden att ha alla dessa fantastiska personer i mitt liv berikar det så så mycket så tacksam för allt mitt hjärta är bara full av kärlek och jag känner mig så tillfreds med livet . 

Tack Gud, Jesus & Universum för allt!!! mina motgångar har gjort mig stark mina fina barn , mitt jobb och min blivande lägenhet kan inte annat än le ............. ha en fin dag alla underbara för att det skall jag kärlek & ljus Delicia 

Lilla Ludde har en egen borg !!


Some Bullshit !!!



Just look at that beautiful face  I <3 U 

Vi delade på fångsten 

Sant 

Inga kommentarer: