lördag 5 juli 2014

Lite onyktert men va fa..................


Träffade lite kollegor efter jobbet såå trevligt behövde komma ut lite suttit i huset i flera flera månader enda kontakt med folk är typ på jobbet isolerat mig totalt medvetet varit nyttig mycket smärtsamt men som sagt kommit nu på en plan av styrka i mig själv som jag inte trodde fanns kan jag med lätthet säga .............tack universum men men träffa folk ute dricka lite skratta så underbart detta behövde jag och just idag 4th July Happy Birthday America cheers , skål och på fler språk kan jag inte hahahaha!!! Vidare mot kollegans lägenhet kände igen mig gud denna lägenhet har jag varit i förr många minnen många fester och just i denna lägenhet har jag och min Lars förlovat oss en kväll 20/8 årtal mycket luddigt och musiken från högtalarna just vår låt .......... vem vet inte du inte jag vi vet ingenting nu vi vet inget idag shit flash backs kan jag säga saknar dig Lars saknar vårt trygga liv nu sitter jag här och skall sälja det enda trygghet jag vet mot allt nytt spännande ja det är det samtidigt som lite skrämmande ...

Och jag får inte glömma att skriva knasig regel men förstår att regler är till för att skötas lägenheten måste vara ute en vecka innan de får meddela vem som får den så jag sökte den i tisdags så jag får vänta tills på Tisdag men jag ligger 1a i kö så 1a betyder först i kön eller ??? helt jäkla underbart jag är etta på den vackraste takvåning i stan myser gillar läget jag tror jag får den men innan Tisdag vågar jag inte ta orden i min mun  åååhhh vad jag önskar att jag hade lite godis eller chips hemma godis sugen så in i  .....................................................................................................

Imorgon skall jag träffa min älskade underbara människa helt otroligt att jag efter min mans död skall träffa en sån fantastiskt människa som aldrig kan bli min inte för att jag vill äga denna underbara vackra människa men hade varit fint om han bara hade kunnat stanna i Sverige . Att kunna älska en person efter Lars död var stort för mig och att och de månader jag hade med honom var bland de bästa jag har upplevt och alla de månader utan honom var fruktansvärt jobbiga tackar varje dag att våra vägar har mötts. jag älskar dig fina P tack för att du finns för din kärlek din tid ..

Saknar mina katter de är hos Hannah tills jag får sålt huset och vi kan flytta till finaste takvåning i stan hoppas att allt går snabbt så att jag kan sova bredvid fina Affe snart , men fick kela med en fin kisse ikväll en Burma blandning så nu kan jag säga Burma rasen tilltalar stort en gång i framtiden , nej nu snart blunda trött lite onykter och jävligt tacksam 
Siesta nästa helg ...

Solen så gott 

Finaste Sonic 

Doftar ljuvligt 

Inga kommentarer: