söndag 21 december 2014

Dan före dan föredan före dan .....................

Varit så jäkla slut hela helgen denna övertid på jobbet jisses kan jag bara säga och ovan på allt skall julen fixas som tur är skall min svärson som är kock laga all julmat jag skall bara nu slåin lite små klappar sen jobba två dagar till innan stora dagen är här ... En gång i tiden gillade jag julen lagade godis ,mat och allt annat men det dog ju lite gran med Lars det oxå tror jag för 4 år sen var han nersövdpå Sahlgrenskan och väntade förtvivlat på att dessa organ skulle hitta honom fruktansvärt traumatiskt tid var det för denna familj läste igenom mina gamla blogg inlägg från den tiden och fick lite panik har jag förträngt detta eller bara gått vidare med mitt liv ??? lite av båda antar jag ..

P har det bra på andra sidan jorden han trivs jätte bra med sitt där borta där Julen är bland det största som finns året om och igår skulle han vara tomte för första gången åhh vad jag längtar efter att se dessa blider han kommer nog vara den vackraste Tomtejag har skådat shit vad jag saknar dig underbara knasboll tacksam att du finns i mitt liv <3 

Väla igår trevligt  har inte varit där på säkert 7 år nu förstår jag varför har nog blivit personen som helst inte vill lämna sitt boende och handlar helst allt via nätet hahaha konstigt har försökt att analysera mitt problem kom fram till att det kanske inte är ett problem jag mår bra kroppsligt och själsligt och då spelar det ingen roll om jag trivs med det livet jag har, och blev chockad över hur mycket pengar folk spenderar under dessa tider och alltid har vi inte tillräckligt med skit och prylar ??? tänk om alla kunde skänka 1000 kr till hemlösa , fattiga 3e världen mm så hade världen sett anorlunda ut men men mina tankar bara ....

Älskade Lars var på graven idag nya ljus och plast blomma konstigt att du är död även om jag har träffat Mr P så kan jag sakna dig jättemycket du var den finaste av människor på denna jord du kommer nog alltid vara saknad , jag pratar med dig dagligen som om du var bredvid mig vilket du är men jaja ibland får jag hejda mig själv och inte prata högt med dig gör det ofta hahaha dåkan ju folk i denna stan ha nått att snacka om alla vet allt om alla tror de i alla fall därför kanske jag håller mig inne orkar inte med människor som har så mycket åsikter om allt och alla det skapar bara problem sköt dig själv och skit i andra är bra i alla lägen ...Nej nu lite mer vila innan vi skall ut i detta väder och handla all mat missade beställa det på nätet skit oxå kan den kännas som nu hade varit perfekt att få det levarerat till dörren 

Ha det finast alla vackra människor massor av kärlek & ljus kram Delicia 
Mr P och hans vänner 

Kaffe paus

Skulls & Bones Hmmmm


Tekniken tjatar på mig leave me alone ..........

För fickjag resa långt att hitta min glans nu finns det på Rusta 

Inga kommentarer: