tisdag 30 december 2014

Wonderful 2014

Mot Göteborg med två tredje delar av barn skaran o en svärson fira nyår och springa Sylvesterloppet shopping och träffa kära vänner .. Alltid konstiga känslor att komma till staden min man dog i staden som gav oss hopp, kärlek och den bästa sjukvården i världen .. Vi skall bo på hotell och gotta oss ett par dagar skall bli otroligt skönt att avsluta och börja året i denna fantastiska stad vi så älskar Göteborg here we come !!!!

Ja 2014 kan jag inte klaga på började med en lång väntan på Mr P hade då 6 månader kvar att se hans vackra ansikte var splittrad i mina känslor och är fortfarande på den plats ett år senare älskar men väntan på vad är frågan kommer jag alltid vänta på hans kärlek ???? Lång vinter trött och sliten hade just oxå börjat löpa på riktigt och första milen var planerad skulle jag klara det en delmål i mitt nya liv våren kom jag var så trött på detta hus jag bodde i tunga minnen glädjen som fanns här var bortblåsta tankar rädsla ångest att våga göra stora förändringar i min vardag ... Milen klarades fler lopp bestämdes fan vad jag är bra bäst på alla sätt du äger kvinna självförtroende på topp ... Huset skall säljas åter lite ångest hur skall dett gå vart skall jag börja ????? Kasta kasta kasta rensa älskade underbara kom hem underbart att se dig 10 månader är länge fortsätter vi där vi slutade vill inte tränga mig på samtidigt som jag ville vistas hos dig hela tiden . Hus visning jobbigare än vad jag trodde nu blev det verkligt SÅLD !!!! Tre veckor på mig att flytta där emellan fick vi vackraste takvåningen i stan lyckan är total ..
Flytten gick jätte bra Pontus och ungarna  till hjälp skönt äntligen klar hej då Svartmannagatan hejsan Löjtnantgranlundsväg semester kan jag inte påstå denna flytt var tuff över 20 år av mitt liv kastades eller packades ner på så kort tid skönt att det är gjort nu spendera så mycket tid jag jan med dig innan du åker tillbaka till förbannade Filippinerna bara 6 månader denna gången skönt eller kanske inte .. Att älska dig är ljuvligt jobbigt har seperations ångest lämna mig inte stanna snälla inte ett ord jag sa men tänkte konstant .. Hösten du stack jag kvar nu aktivera mig så jag har att göra Tunnelloppet otroligt häftigt en upplevelse som inte kommer att upplevas igen glad att jag bestämde mig sen alltid underbart att komma till huvudstaden träffa älskade syster med familj , julen är över tack så skönt ungarna nöjda nu sitter jag på tåget och bloggar på min Phone tänker vad mycket som händer i ens liv på ett år snart har du varit död i fyra kan fortfarande inte fatta vissa dagar att du dog i mina armar blodförgiftning detta skulle ju inte hända dina organ var på plats ibland blir inte livet som man hade tänkt sig men vi har klarat oss bra Lars du hade varit stolt .. Du åker med oss till Göteborg staden du dog i springer med mig och firar nyår jag saknar dig Lars tack för att du funnits för mig och ungarna .. 
Jag är så tacksam för mitt underbara liv kan knappt beskrivas i ord 2015 du är välkommen jag längtar fantastiskt kommer det att bli känns det som på tåget med 2/3 delar av mina barn och en svärson Massor av kärlek & ljus alla underbara människor va rädda om varandra och va tacksam för det lilla i livet Amen 🙏❤️😇





Mina skyddsänglar <3 



En till imorgon 5st 2014 



Finaste Rosa 

New and Orange 


Lonesome Runner I am !!

Inga kommentarer: