söndag 28 december 2014

Mellan dagarna !!!

Julen över för iår skönt kan jag tycka är inte tokig av julen dess innebörd har förlorat sin mening men vi hade det trevligt min lilla familj och jag, svärsonen lagade all julmat fantastiskt gott resterna är nu nerpackade och i frysen orkar bara äta det ett par dagar sen står det upp i halsen . Har varit hos Pontus mamma i Höör hälsat på lite alltid trevligt att träffa hans mor trevlig kvinna skönt att vara i hans hem när han finns på andra sidan jorden fick en julklapp och just vad jag behövde ny plånbok perfekt den jag hade höll på att trilla i bitar ...
Jag är lite frustrerad idag händer även den bästa hahaha kan inte alltid tänka klart och allt är säkert bortblåst tills imorgon att ha en öppen relation till en person, en man , min älskare kan ibland sätta ens känslor i gungning ... jag är en vacker kvinna i mina bästa år och har så mycket att ge en partner kan tänka ibland va fan håller du på med Delicia ???? Denna man borde vara extremt tacksam att ha dig  i hans liv som hans kvinna och inte vilja söka ständigt efter andra och jag vet att han älskar mig och jag är en person som betyder mycket för honom ..........Och när vi träffades för 2 år sen förstod jag nog inte riktigt vad innebörden av vad en öppen relation betydde och ja jag har oxå träffat andra killar och lyckats träffa två idioter lite rädd för killar efter dem ......... 

Jag pratar mycket med min Lars ber honom att ge mig vägledning vad är det jag söker hos denna man jag så älskar , varför älskar jag denna man som är på andra sidan jorden ?? Vad skall jag  lära mig från denna ralation ?? Hmmm tålamod har jag lärt mig av de två åren vi här känt varandra har han varit i andra länder 1 år så tålamod har jag haft , Svartsjuka kan inte finnas i en öppen relation de andra kvinnorna visar sig ofta  på hans sociala sidor kan inte hjälpa men tycker att de är lite äckliga och jag dömmer aldrig men idag händer det kan inte förstå vad han ser hos dem och samtidigt känna mig lite avundsjuk att de får träffa dig och jag så otroligt ensam utan dig vilket jäkla dilemma ....

Var på stan en stund igår gick raka vägen genom stan och direkt till Intersort mot löparskorna har haft ont i fötterna och benen efter mina löpturer jag springer på asfalt kan vara det skorna jag har Asics är relativt nya 20-30 mil har de sprungit men men jag vill ha nya och ett par nya Nike blev det så fina orange nu får vi se hur dessa känns att springa i test i Göteborg nyårs afton skall det bli orkar inte innan jag är helt slut i min kropp & själ allt detta tänkande har nog satt sina spår .. Första utryckning har jag haft allt som kunde gå fel gick fel fick ringa efter en kollega vi fick hjälpas åt och om det är så så får jag betala henne ifrån min lön för hjälpen men jag hade gjort desamma om hon hade ringt mig  men men  varorna kom iväg och det är det viktigaste detta knäckte mig jätte mycket och har mått lite små skit sedan det hoppas nu och ber att telefonen inte ringer igen tills jag lämnar den på Måndag och JA  det kommer gå bättre nästa gång ...

Lilla Julgran många paketer 

Christmas Run 7 k 

Beredskaps telefon 

Besök hos svärmor vårrullar & ny plånbok tack 

Jag kör Nike nu !!

Pepp till mig själv !!

Inga kommentarer: