onsdag 10 december 2014

Musikhjälpen ..........

Mitt  i veckan jag jobbar kväll tycker inte så mycket om att jobba kväll fast tiden går mycket snabbare ändag turen , jag har oxå beredskapen denna veckan en kollega gottar sig i Tailand så en extra vecka fick jag nu i December har den oxå jul veckan goa pengar i Januari kan jag tacksamt ta emot ...
Fick ett medelande via Facebook att Pontus var i säkerhet tack gode gud gillar inte dessa jäkla tyfoner och annat jäkla oväder de har där nere han har själv inte hört av sig men det medelandet räcker längtar så efter honom är snart bara 4 månader kvar tiden går snabbt jag vet men vissa dagar saknas det mer än andra ...
Miss you my beautiful man miss your voice , your smell and your sweet lips love you 2 the moon and back xoxo Delicia 

Höjdpunkten i December är igång Musikhjälpen njuter för fullt av all underbar musik som spelas lyssnar hela dagarna på jobbet sen hela kvällarna hemma älskar detta verkligen ingen reklam avbrott helt fantastiskt och pengarna går till bra saker  iår Stoppa spridningen av HIV .. Jag är med i en Facebook grupp som heter Lonesome Runners de är där uppe i Uppsala och springer på torget Fredag / Lördag  och vi andra skall springa hemifrån och donera 10 kr per km så jag har skänkt 100 kr och en mil skall springas förra året sprang de in 56000kr undrar hur mycket det blir i år ??? Trevligt att tillhöra denna grupp vi skryter och beklagar oss för varandra och får stöttning i vad vi än skriver tacksam att jag är en av dessa Lonesome Runners vi springer ensamma och med varandra på nätet och skall träffa några nu till Sylvester loppet i Göteborg nyårs afton ser fram emot detta jätte mycket sen mini semester med min familj alla utom Zack han skall festa med grabbarna hemma i Skåne ..Gott att bo på hotell ett par dagar och mysa lite .......

Hejsan Lars min ängel i himlen du är oxå saknad Julen var din grej som du älskade detta är lixom inte samma sak sen du dog kastade alla jukprylar när vi flyttade men har nu köpt ny julgran liten plutt 120 cm det räcker till oss skall annars inte pynta mer skall köpa lite klappar annars får ungarna pengar så kan de köpa vad de vill ha .. Tack för att du finns kvar efter din död vi känner dig lite här och där och jag vet att du springer med mig lite läcker känsla hahaha fortsätt med det ..
Ha det bäst alla vackra människor massor av kärlek & ljus Delicia 
Morgonrunda med Tomten 


Lars orchide blommar 

My Prince 

Fin färg klick ifrån svärmor 

Fortfarande finaste utsikten 

önskar mig i julklapp 

Inga kommentarer: