lördag 5 september 2020

Jag orkar inte

 


Jag står på samma ställe som jag har gjort i flera veckor nu jag pallar inte mer jag går igenom värsta trauma som ett mentalt överfall är fortfarande i chock förstår inte varför någon vill göra mig /oss illa jag försöker göra gott ifrån mig och sprida kärlek & energi inlåst I min lya I flera veckor paralyserad av alla dessa känslor som snurrar i mitt huvud jag minns inte ens hur det är att vara glad detta är inte mitt beteende jag försöker vända allt och se det posetivt men lyckas inte. 

Vi var lyckligast i världen vi älskade, skrattade och njöt av varandra eftersom vi båda upplevt sorg på olika sätt mitt genom döden hans genom skilsmässa vi älskade vart enda sekund tillsammans jag är så tacksam att vi fann varandra och tackade för livets gåvor fler gånger om dagen. 

Jag har bestämt mig för att gå på hypnos och ta bort all trauma efter allt detta lidandet andra har orsakat mig, jag har tappat min balans, en del av mitt liv och hittar inte ur detta fruktansvärda 

Jag älskar dig ofantligt mycket saknar oss något enormt skänker dig det lilla jag har kvar energi mässigt 💫🙏❤️ 

Jag har så svårt att tro att universum vill plocka bort ytterligare en person i mitt liv för att krossa mig detta har andra orsakat så fruktansvärt ond sak att göra kan de inte bara vara lyckliga för oss ofattbart 

Jag vet inte hur jag skall annars ta mig upp snälla hjälp mig ur denna hemska plats jag är i, tacksam att jag lever i alla fall, tacksam för mina vackra fina barn & familj mina vänner, jobb mm 

INGA KOMMENTARER BE HELLRE FÖR OSS ALLA SOM HAR BLIVIT UTSATTA 💫🙏❤️

Inga kommentarer: