måndag 7 september 2020

Peace & Love


 Bilden togs 0730 Skurup för ett par veckor sedan kommer att sakna denna plats var bara inom och hämtade mina saker...

I lördags så gick jag i raskt takt till kyrkogården när jag kom fram ringlade mina ben som om jag var full kollapsade framför din sten jag grät så hårt tömde totalt saknaden ifrån mitt liv med Lars & Christer är nu bara minnen så fina så vackra tacksam är allt jag kan säga.. 

Vi hade ett vackert liv framför oss såg så fram emot att bli din fru bomben som släpptes utplånade allt jag har rest mig en månad har nu gått mellan hopp och förtvivlan. Jag släpper nu och drar vidare jag älskar dig min vackra jag är inte arg och om vi ses igen så gör vi det tacksam att jag fick uppleva dig och din fina kärlek jag drar stänger dörren vänder blad och fortsätter min resa.. 

Jag var på hypnos igår fick ett sånt lugn i min själ efter detta idag lite mindre lugn jag fixar detta absolut jag är starkare än vad jag var för en månad sen och starkare än jag någonsin varit jag är inte arg jag är så så tacksam att det var vi även om det var en kort tid.

Jag litar fullkomligt på vad universum har planerat för mig och jag välkomnar med öppna armar jag förtjänar allt vackert och gott I livet jag är så otroligt tacksam för allt vackert jag har och har aldrig tagit det för givet 

Tack Gud Jesus Universum för allt min familj, vänner., hälsan, jobb, pengar på banken, tak över huvud.💫🙏💖 Amen

Inga kommentarer jag älskar honom han var min blivande man vi hade så mycket kvar att göra detta är otroligt sorgligt

Jag vill bara ha frid I min själ varit förtvivlad så länge andas in andas ut njut 

Kärlek & ljus Delicia 

Inga kommentarer: