lördag 12 september 2020

Plockar ihop bitarna


Vilken trauma jag har gått igenom hela mitt liv rasade all trygghet jag hade försvann en käftsmäll utan dess like och vaknade det gjorde jag absolut har nog aldrig varit så här vaken mina ögon är vid öppna och hjärnan är extremt skärpt, har tänkt länge innan detta hände att jag måste börja återuppta min tro på universum min religion som jag har praktiserat sedan Lars bortgång jag tackar i och för sig universum för mina gåvor varje dag men har påverkats otroligt mycket av saker som har hänt utanför mitt liv och varit lite i obalans ett tag och det har stört mig.. 
Jag lever efter law of attraction ger mig enorm styrka upptäckte detta efter Lars död jag reste mig starkare än någonsin upptäckte en kvinna inom mig jag inte visste fanns 

Christer var och är min gåva ifrån ovan han är en sån fin man jag älskade vart enda sekund med honom och tyvärr kom mycket hemskheter mellan oss och saknaden av honom har ärrat mig djupt fruktansvärt tragiskt vi hade hela livet framför oss jag älskar dig tack för att du har funnits för mig och min familj 🙏💫❤️

Jag är på bana någorlunda jag fördjupar mig i min tro samlar ihop mina bitar och andas vidare och ja vissa dagar har jag det tufft allt som händer i ens liv händer utav en anledning vad det är ser jag inte ännu. 

Jag placerades på jorden för att sprida kärlek och ljus det ser jag nu jag gör inte människor illa det är inte i min natur hur de tolkar mig är upp till dem och vissa människor kan helt enkelt inte hantera dessa energier och ser det som ett hot så synd men det är så 

Jag har varit totalt isolerad endast jobbat i över en månad överlevnads fas plockat ihop mina bitar sörjt min kärlek gjort endast det nödvändiga, men nu är jag redo jag håller på med min online kurs som kommer att ge mig ännu mer styrka och framgång jag har bokat en resa ser så fram emot detta gud så underbart. 

Min framtid är lysande full med kärlek & ljus så spännande att se vad livet har planerat för mig kan bara bli bättre jag siktar mot stjärnorna det har jag alltid gjort har bästa barnen, familj, vänner, jobb, tak över huvud, hälsan och money in the bank than you thank you thank you 🙏❤️ 

Ta aldrig livet för givet det kan verkligen förändras på ett ögonblick tacka för allt vackert i ert liv va rädda om varandra alla vackra människor 

Kärlek & ljus Delicia 🙏💫❤️

 

Inga kommentarer: