lördag 2 augusti 2014

Almost there

Vaknade halv nio i morse wow sovmorgon var väl ganska utmattade och behövde sova antar jag . igår kväll blev jag bjuden på middag hos finaste grannar massor av mat så så gott åt som aldrig förr.Jag har bott på Svartmannagatan i 23- 24 år och har alltid blivit bemött så fint av alla på gatan jag kommer att sakna dem alla kan jag säga men jag bor så nära så att de kan komma på en fika när de vill de har tagit hand om mina barn, katter och hus  när jag bodde i Göteborg när Lars var nedsövd i väntan på organ vi bodde där i två månader och tacksam är bara förnamnet guld värt att ha fina grannar nu hoppas att de nya kommer att trivas med oss ...

Container nr 3 på plats det har varit varmt ute vi är inte lika effektiva men sakta går det framåt , Zack säger att det är inte mycket kvar och jag har lite panik och undrar om vi nu kan klara detta i tid , Idag kommer Mr P och hans mor de skulle hjälpa till lite , P får slänga upp mig på vinden o hålla stegen har nog 11 lådor som skall kastas sist vi var på det trillade Zack för att jag inte orkade hålla stegen ordentligt tur att han inte blev skadade , sen kan alla lampor skruvas ned i de rum som är tömda .....
Nu är det bara att kasta ALLT som vi inte har sett på flera år kan inte spara eller ta det med oss finns inte plats och man kan inte spara på skit , vi skall rensa våra liv ny start heter det ju och det skall det bli med råge . Jag är ensam idag Hannah & Zack skall till Big Slap i Malmö åhhh hade gärna följt med ungdomarna och dansat i timmar många fina artister kommer dit idag de kommer ha såå skoj mamma får plocka o packa till Spotify och dansa bland damm och packade lådor det blir nog bra och snart är vi färdig flyttade skall bli gott !!! Ha en fin dag alla underbara massor av kärlek & ljus 
P got a new toy 





Maskros lampa så fint 

bjuden på middag hos finaste grannar 



Så gott måste köpas !!

Inga kommentarer: