fredag 15 augusti 2014

Fredag......

Vaknade hastigt trodde att jag hade försovit mig visste inte riktigt vad det var för dag kom på skit samma jag har semester gick inte somna om så halv sex denna morgon är jag vaken men men jag vaknar tidigt varje morgon så tiden spelar ju ingen roll , varit mycket sista tiden och nu tänker jag minsann inte göra ett smack packa upp om jag känner för det lite lite i taget skall lata mig sista veckan på min semester trött och sliten fast jag är full av energi svårt att förklara men just så e det ....

Jag slängde min cykel i flytten den skulle kosta alldeles för mycket att laga vilket är synd eller konstigt vet inte riktigt vad jag skall tycka billigare att köpa en ny istället för att rusta upp sin gamla stämmer inte riktigt i min bok men så är verkligheten P erbjöd sig att laga min cykel så vi bestämde att han kunde göra just detta så jag hämtade cykeln och vi kollar efter delar ..... hörde hur posten damp ner gick o hämtade det såg ut som reklam ifrån postkod lotteriet öppnade ändå och blev lite förvånad jisses jag har vunnit en ny cykel just vad jag behöver helt otroligt ..Tack så mycket så tacksam !!

Jag har praktiserat ett tag något ganska mäktigt om jag skulle prata om det så kanske folk hade reagerat men det klart de flesta reagerar ändå om man inte kör i samma spår som alla andra men jag skriver det här och publicerar inte detta inlägg såg en film förra året svärmor berättade om boken men jag hittade den på swefilm och sedan dessa har en helt ny värd öppnat sig den heter The Secret hemligheten och det kanske låter lite New Age but I works and It´s very powerful !!!! eller The Law Of Attraction det du sänder ut det får du tillbaka va mycket noga med dina tankar tänk vackert tänk kärlek & lycka försöker att undvika negativt över huvudtaget men vissa dagar  kan även jag tänka fula tankar hahaha men de mesta dels av dagen är det bara fina tankar som går igenom ... Jag sänder ut mitt budskap oftast via Facebook vill att alla skall känna och uppleva det jag upplever det är mäktigt det kommer inte direkt men det händer och det är så fantastiskt så tacksam att detta har blivit placerad i mina händer ..

Jag var hos Pontus igår en fantastiskt eftermiddag som vanligt när jag är med dig så levande så lycklig han lagar mat och pysslar om mig vi skrattar konstant som två tonåringar lycka tacksam så tacksam för tiden jag har med dig .. hämtade hem klossarna som han gjorde till min säng de blev helt perfekta 17 cm förhöjing nu behöver jag nästan en stege att hoppa upp i min säng rummet blev större för att jag förde in sängen i fönster hålet och det blev precis som jag tänkte mig , tack hjärtat för att du finns ...

Tack Lars min fina ängel jag vet att du finns med mig alltid helt underbart .. Tack Gud , Jesus & Universum för allt vackert i mitt liv jag njuter varje dag för fullt jag förtjänar frid tack tack tack ..........ha en fantastiskt dag alla kärlek & ljus // Delicia 

Dyraste jeans jag har ägt 

Tack så mycket 




Lovely you 

plockar hallon 

helt perfekt 

The gift / The Secret ..........Enjoy <3 

Inga kommentarer: