söndag 3 augusti 2014

Underbara Åska .............

Vaknade tidigt imorse det åskade ute som aldrig förr underbart att bara vända sig om och sova vidare , mycket att göra idag nämligen packa så mycket som möjligt i lådor flytten går imorgon istället för på Torsdag snabbt och hastigt blev det så P var här igår och sa detta kan jag hjälpa dig med du skall inte behöva betala 4400kr för flytt gubbar nej sa jag bestämt vill ju inte besvära folk sån är jag jag kan själv svårt att be om hjälp , jag hoppade upp på en stol lyfte lite på det stora ekskåpet som jag har fasat för och vips fick jag av toppen på hyllan , svärmor plockade bort hyllorna inuti sen tog vi av dörrarna och minsann var den flyttbar ok då gör vi detta själva jag vackra P och mina pojkar skall flytta detta fixar vi ........

Har funderat över de mail och samtal  jag har fått jag hjälper dig inga problem var har ni varit ??? En vän kom bara så där hjälpte mig tömma garaget och en bod på tomten tacksam för detta är jag Nettan men annars har jag gjort nästan allt själv jag klagar sällan men tycker då inte att man skall erbjuda sig om man inte menar detta.

Att sitta och fundera detta är sista gången jag gör detta i huset är lite ofattbart allt gått i en rasande fart och fattar inte att jag har tömt huset på så kort tid , 3 container med skit har funnits både inne och ute helt sjukt om jag får säga , sålt så mycket och det finns så mycket mer att sälja det som inte säljs får jag ta med mig och försöka bli av med ... Idag kommer en gammal vän från förr och köper betong blocken och stora bordet skall visas hoppas att de köper det så att den slipper att följa med ....

Jag älskar dig min fina person varje dag jag har med dig är en gåva tacksam att du finns i mitt liv och berikar det ännu mer , ungarna tycker att du är toppen och gillar ditt galna sätt hahaha ....... tack tack tack för att du är den underbara personen som du är .....

Så Lars inte många timmar kvar i huset på backen imorgon blir sista morgon jag vaknar i vårt sovrum känns skönt faktist att bo i huset är inte desamma utan dig blev en bra avslut på denna kapitel , jag fick ett bra pris för huset och kan ha det bra länge ... Tack för att du har funnits för mig min fina man mina över 20 år med dig var de bästa men samtidigt de sista var de jobbigaste  ..  Tacksam att jag valde att ta ledigt ifrån jobbet det sista halvåret du levde och vistas med dig vart enda tunga andetag du kämpade för tack för att du dog i mina armar den stunden var det värsta jag varit med om men samtidigt det vackraste. Och att ha dig efter döden som den bästa skydds ängel kan bara få mig att le Tack Lars för allt du kommer att trivas bra i nya takvåningen är jag säker på ....


På med kläderna nu och röja ha en fin dag alla kärlek & ljus // D


Me & My Love 


I did Thank you <3 


Home sweet home straight ahead !!!

hittades 

Myser en stund i nya soffan 

Doing it !!

Inga kommentarer: