onsdag 20 augusti 2014

Happy Birthday !!!


Idag är ingen vanlig dag idag är det min lille Joels födelsedag 15 år vart tog de vägen min lille man och idag börjar du oxå nian jisses jag vaknade i morse och bestämde mig att baka en tårta enkel sort men morot det gillar du skarpt baka har jag inte gjort på massor av år något jag har sagt jag skall börja med när vi flyttade till lägenheten så vi tar denna dagen till det ... Älskar dig min fina son du har haft det så tuff ett tag och nu känns det som om du har nu äntligen kommit ovanför vatten ytan.
 Jag är så ledsen att du förlorade din pappa när du var bara 11 år och fick gå igenom så tunga grejor barn skall inte behöva gå igenom du var starkast av oss alla min fina prins delade födelse dag med din far som var så stolt över sina grabbar skall du veta han ler från himlen mitt barn han kämpade som attan att vara kvar hos dig men du har den finaste av skydds änglar min son vi älskar dig kram Mamma & Pappa ...

Igår var jag på banken och placerade min trygghet i olika konton gått lite mycket pengar kan jag säga att flytta och tyvärr så gick min bil oxå i sönder lite roligt i det tråkiga är att jag blev nu ägare av en så söt Toyota Yaris, Forden kommer att säljas och de pengar kommer att sparas .. hade tänkt att åka med Joel till London men det får nu väntas att göras vid ett annat tillfälle .. Efter jag hämtade bilen tog jag en liten runda till Höör träff med vackraste fin dag som vanligt jag njuter varje sekund i din närvaro .
Ibland kan jag skämmas att må så här bra som jag gör jag saknar Lars och kommer alltid att älska honom fast jag älskar en annan . Lars var noga att berätta med sina tunga andetag att han vill att jag skulle gå vidare och det har jag gjort varför dessa känslor kommer fram ibland det kan jag inte svara på och den platsen jag befinner mig på nu är så mycket behagligare än den platsen jag fanns på innan jag träffade Mr P <3  och kan kan säga att hade jag inte haft mina barn så vet jag faktist inte vad som hade kunnat hända  ... Jag är så tacksam att jag har rest mig och är på den platsen jag befinner mig på nu Tack Gud , Jesus & Universum för mitt vackra liv och alla som delar det vackra med mig tack att jag har fått äran att vara älskad av Lars i många många år och få äran att kunna älska igen <3 

Bilderna tagna i vackra Ludvigsborg plockade bär och trevlig promenad 









Inga kommentarer: