söndag 10 augusti 2014

I´m Done ....................!

Veckor av slit, stress och oro och mycket hårt arbete är över.................
Nu är det klart två månader sen jag bestämde att flytta och nu ligger jag i min säng på 4e våningen i stans vackraste takvåning  skönt att det är gjort   inte flänga fram och tillbaka mellan dessa boenden .......helt utmattad  slut sliten har jag äntligen SEMESTER !!!! har lådor i hela lägenheten men vad gör det om 20år hahahaha plockar upp en i taget ingen stress ingen tid att passa 

Börjar att känna av mina kristaller länge sen jag hade de enda bot är vila och sova efter många års erfarenhet av detta jäkla yrsel , så nästa vecka skall jag verkligen vila titta på film och gotta mig snart måste jag komma igång med min joggning varje gång jag ser en löpare så tänker jag åhh så vackra de är när de kommer susande förbi konditionen är säkert helt i botten av allt onyttigheter jag har haft för mig allt för länge , får börja med 2 km eller nått bara jag kommer ut längtar faktist  

Jag trodde att jag skulle vara ett vrak när huset skulle bli sålt massor av allt har vi fått uppleva i huset på backen men sista tiden har det bara känns som ett dåligt förhållande ... igår grät jag floder för att jag inte hann färdigt ville bara bli klar så att jag kunde låsa och inte behöva in igen mycket konstig känsla ........... Vi är väl färdiga med varandra antar jag därför denna märkliga känslan av att inte sakna det vi hade bara se framåt ...Kanske är det så här man skall känna vad vet jag jag har aldrig sålt ett hus förut....... Trodde kanske huset var min trygghet hur nu ett hus kunde vara en trygghet och det slutade som en börda ett last ett energi slukande massa .......

Aldrig mer vill jag äga ett hus och om jag nu skulle hamna i den situationen igen hahaha då kommer jag aldrig att flytta ur det på tre veckor , men belöningen är att vi slapp flyttstäda bara packa och dra annars hade vi inte klarat detta på 3 veckor kan jag säga och spara pengar på både flyttfirma och städfirma har jag gjort .Container tre st har vi avverkat hur det har gått till är ett mysterium vi har bott i en soptipp tydligen men utan dessa hade denna flytt tagit betydligt längre tid och detta kommer att kosta kan jag tro första container kostade 3000 kr de andra två får vi vänta tålmodigt på räkningen skall dippa ner i postlådan . Jag har sålt saker för mellan 15 - 17 tusen har nästan tappat räkningen det har betalat en ny soffa och garderob till Joel och andra utgifter resten har stoppats in på banken ..
Imorgon kl 11 skall vi mötas på banken så skönt att detta skall oxå bli klart sen efter allt klart där skall jag hämta hem mina bebisar Hannah har passat dem sen vi har haft visningar och hade inte klarat mig utan den hjälpen skall jag säga Tack älskade dotter för hjälpen nu skall du och Tomas kunna öppna alla era fönster och dörrar tyckt så synd om er de dagar det har varit såååå varmt och ni inte kunnat ha skapat lite tvärdrag ..Tack Pontus & Nettan för allt vad hade jag gjort utan era handtag , Tack Svartmannagatan för de 24 år jag har bott under dit tak så mycket vi har fått uppleva i detta hus det tar vi med oss i våra hjärtan ......

Idag skall jag till Höör marknad med hjärtat trevligt  har missat alla marknader i sommar nu ser jag bara avkoppling framför mig 2 veckor kvar på semestern sen tillbaka till jobbet , har ett nytt spännande jobb framför mig till hösten lite mer i kassan skadar inte kan jag säga hahaha men nu SEMESTER HALLELUJA !!!!!!!!!

Tack Gud , Jesus & Universum att allt gått så bra , så smärtfritt mer kan jag inte säga än att tacksamast i världen är jag för allt vackert och fint i mitt liv amen .....................
Tur det var på utsidan ..

Gott 

Skulle bara ha en plopp till badkaret 

bebisar kommer hem snart 

Min nästa cykel skall ha ROSA däck 

Miss you Lars <3 

Svartmannagatan 9  1938


Nr 3 oxå full 


ALWAYS !!!!!

2 kommentarer:

Monica sa...

Härligt att läsa att allt gått så bra trots slit :)
Ha de bra nu kramar Monica

Delicia sa...

Tack Monica <3 kramar tillbax