onsdag 2 oktober 2013

Där hade jag fel ...........

Jag trodde att jag var stark uppfattade mig själv på en plats på jorden där jag trodde att inget kunde rubba min stabilitet , där hade jag fel mitt lilla barn min minsting smärtar av sorg som har visat sig ett par månader nu men jag trodde att det var en fas som var under kontroll , där hade jag fel även jag kan bedöma fel ... Varför såg jag inte dessa varnings tecken ????
Jag älskar dig mitt barn mitt kött och blod jag lägger mig ner och finns vid din sida och kommer göra allt i min makt att få dig att på en stabil plats på jorden jag älskar dig mitt barn mitt kött och blod ..
Jag får min styrka ifrån min tro mina barn , mina vänner och min kärlek , min motion ger mig en enorm kraft att orka de motgångar man har och kan bemöta problem så mycket enklare än förr, att lära sig att älska sig själv är stort efter så många år av hat till sig själv ingen självförtroende eller självkänsla så långt ögat kunde nå andra utnyttjade detta och jag bara lät mig själv bli utnyttjad, misshandlad och misskött  jag var ett offer och frågade livet många gånger är det här livet går ut på så vill jag inte heller leva !!!
Jag är stark där jag är nu jag älskar mig själv , mina barn ,mitt liv och är så tacksam att vi har det bra men även jag kan falla ett steg eller två tillbaka jag borstar av mig och tar nya tag ...
Jag älskar dig min son om du bara visste hur mycket du är en vacker lite själ född på din fars födelsedag du är djupast av mina tre och så mottaglig för allt som inte är bra för dig just nu jag skall hjälpa dig min fina pojke du är så älskad och långt ifrån ensam 

Inga kommentarer: