lördag 19 oktober 2013

Lördagen .....................

Lördag vaken men hade nog kunnat sova lite till hämtade ungar inatt Joel men kompis varit på Björket och Zack hade en spelning gott att få hem dem åt lite muffins och mjölk sen la vi oss strax efter 2 inatt finaste grabbar har jag . Förra veckan fick jag efterlängtade prov svar ifrån gyn inga tecken på cell förändringar tack gode gud det var ett stress moment som jag nu slipper att tänka på . Igår var jag hårmodell slingor och klippning så fint lite annorlunda behövde lite nytt annars inte mycket som händer mer än det vanliga städ och röj på Svartmannagatan ganska gott att inte ha några måsten kan bli en del slapp tid i sängen , är inte taggad alls att ut på PW de e så kallt ute nu är vintern runt hörnet inget jag ser fram emot lååång kall vinter men men har mycket som händer nu Imagine Dragons sen julfest nu i November , Håkan Hellström och Julen  i December , Nytt år 2014 sen Avicii i Februari månader hoppas jag tutar förbi snabbt så att våren kan komma alla vet nog vad jag längtar efter ....................

Blev kontaktad ifrån en stor tidning i Sverige de ville intervjua mig om att bli kär igen efter att förlorat och sorg , jag förklarade att Mr P och jag har inte det traditionella förhållandet men vad skulle det spela för roll jag har förlorat min man och gått igenom en fruktansvärd sorg process och funnit kärlek och den är ju hur äkta som helst och vi älskar varandra  men som sagt vi har ett öppet förhållande det fungerar trodde nog inte att jag skulle fixa detta men det gör jag allt för min underbara vackra , har ju levt ihop men min Lars på det traditionella sättet i över 20 år men vad är traditionell ?? huvudsaken är att man älskar och respekterar varandra och är lycklig eller ?? det finns människor som lever ihop som gifta och fullkomligt har tomma förhållanden det vill jag verkligen inte . P och jag har passion , vi skattade oavbrutet har nog aldrig haft så roligt med en man förut och så länge vi båda trivs och har trevligt så fungerar detta alldeles perfekt , jag vill inte gifta om mig har gjort det 2 ggr till och med .. Vi får se vad som händer med denna reportage de vill nog ha änka träffa ny man och de lever lyckligt i resten av sina dagar själv tycker jag att det är en stor ära att kunna komma dit jag är nu i mitt liv jag har förlorat min man och varit så låg man kan komma i livet rest mig och att kunna känna kärlek igen vilken bonus i livet så vackert det spelar ingen roll om man hade varit kär i ett husdjur eller en kvinna kärlek är vacker hur den än är och jag är så lycklig att jag kan känna denna underbara känslan igen och älskar varje sekund .........................................

Tack Gud, Jesus & Universum för allt barn , hus , jobba och min hälsa så klart varje dag det fungerar är jag tacksam är inte alltid enkelt i livet men jag fixar det tack tack och åter tack Amen 

Nyfiken på Hypnos   Kolla in denna hemsidan jag skall på hypnos igen nästa helg spännande !!!!!!




Inga kommentarer: