lördag 26 oktober 2013

Tankar !!

Lördagen e här vaknade tidigt fast jag somnade sent och det första jag tänker på är dig önskar så att jag kunde sluta med det hade varit lite enklare för mig som finns här , jag minns vartenda ord som sades och skrivits både innan du lämnade landet och under tiden du varit borta och det är mycket djupa vackra ord som har växlats mellan oss jag vet att du älskar mig finaste du och jag älskar dig så att det gör ont på ett vackert sätt och kan vara lite frustrerande ibland du kommer att vara borta så otroligt länge detta fixar jag det vet jag .... Önskar så att du var i Sverige saknar dig och din famn din fantastiska energi shit jag saknar allt // D 

I miss you my gorgeous man I thank you for being a part in my life , you have opened my life in so many ways , I know that will be apart for many months but can´t wait untill we meet again // D

Iväg en stund i Vinslöv kollade brottning inte så mycket folk minns förr så var det packat så mycket människor och ljud så att man kunde knappt höra sig själv tänka öronen pep när man kom hem , trevligt i alla fall och titta lite och träffa lite folk men nu borde jag springa ner i min tvättstuga vill inte pallar inte gottar mig lite till under täcket framför min dator fryser fast det gör jag ju alltid hahaha kanske till och med sova lite middag hmmm det hade ju varit lite gott vaknade vid 6 i morse. Imorgon mycket på schemat kaffe hos svärmor ( P´s mamma ) , hypnos  i Höör sen tillbaka mot Osby och träffa finaste Misan så imorgon kan bara bli en underbar dag fylld av vackra fina människor ja jag är så lyckligt lottad kan inte säga annat Tack Gud , Jesus & kära Universum för allt fint i mitt liv känner att jag har det lite motigt just nu men inget mot vad jag har haft jag har det bra och den känslan jag har är säkert inget imorgon tack för att du ger mig styrka och känslan av kärlek i mitt hjärta , tack för mina fina knasiga barn , mitt stökiga hus jag har minsann ett toppen liv och hade inte velat byta men någon fast det hade varit lite kul med ett fetare bankkonto hahaha men den jag har är ok vi klara oss tack , tack och åter tack kärlek & ljus Delicia 


NYFIKEN PÅ HYPNOS !!!!!!! KLICKA PÅ DENNA LÄNK


Johan Euren  Os medaljör 

Inga kommentarer: