lördag 12 oktober 2013

Tankar ....

Godmorgon fina Lördag efterlängtade lördag underbara Lördag det första jag tänker på på morgonen och det sista innan jag stänger mina ögon är dig hur jag än försöker att koppla bort dig ur mina tankar är du där helt galet , jag saknar dig som attan min älskade och kommer att sakna dig i flera flera månader till och fram åt våren kommer du till Sverige igen. Jag älskar dig min vackra man som kom plötsligt i mitt liv förra året vid denna tiden du berörde min kropp & själ så otroligt som ingen annan , jag älskar dig min vackra längtar så att se ditt fina leende , höra din vackra röst och bara vistas i din närvaro är himmelskt ........

Laddar för min PW kaffet och mackorna nere skall bara ligga och dra en stund sen på med tränings kläderna musik i mina öron sen iväg , detta ger mig otroligt mental energi , längtar så att komma igång med min meditation saknar det och har haft problem att komma dit sedan Lars dog vet inte varför men så e det kommer tillbax kanske när jag är redo antar jag och det skall bli spännande alla svar man behöver veta får man svar på via detta fenomen härligt längtar , efter min PW är dagen jobb byta akvarium har en 60 liters som läcker och har fått en 30 liters som inte läcker det skall fångas fisk rensa grus mm ...
Härlig träff med tjejerna igår tacksam att de finns i mitt liv jag har det så bra bästa kollegorna i världen härlig kväll detta gör vi om snart ... 

Tack Gud , Jesus & Universum för mitt liv , mina barn , mitt jobb,  min hälsa tack för allt fint som händer tack tack och åter tack Amen ..

Hej min finaste Lars min finaste skyddsängel ja åren går jag fattar knappt ibland att detta har hänt oss du är död så ofattbart , jag kan komma på mig själv prata med dig fast du inte lever och ibland får jag minsann svar hahaha tack för dem ... Tänk att jag kunde få äran att älska och bli älskad efter dig tack min fina man jag var ganska säker på att jag skulle leva ensam resten av mitt liv fast du sa till mig att jag skulle gå vidare efter din död  , det var bland de jobbigaste konversationer jag har någonsin haft men är glad att du tvingade mig att sitta och lyssna tack för att du har tagit hand om mig och älskat mig finaste du din D 



http://mariafredholm.dinstudio.se/ Nyfiken På Hypnos ???

Inga kommentarer: