tisdag 1 oktober 2013

Nu e det gjort !!!

6 månader sen jag fick brevet på posten om att jag hade cell förändringar har varit i mitt huvud till och från under dessa månader jobbigt fast alla säger att det är inget att oroa sig för jobbade en stund på fm hämtade Hannah i stan sen körde vi till CSK nervös så att det sökte mig min mamma har haft cancer i underlivet sen fick hon bröst C , läkaren som var en kvinna var jätte jätte trevlig gud vad det gör skillnad när man blir väl bemött och hon förklarade allt innan det gjordes de fick göra biopsi på 2 ställen och det skall skickas iväg och tar 3 veckor kändes bra och nu förväntar jag mig ett positivt besked detta är nog inget får jag tro inget mer nu jag har fått min del av trauma ett bra tag framöver , undersökning gjorde ont fast bedövning körde hem och la mig vilade en stund skönt att det nu är gjort !!!! 

Igår kväll kom jag i kontakt med ett företag som publicera även böcker hade lagt mina planeringar på hyllan men nu kom det upp till ytan igen lite fräcka tankar undrar om denna historian skull gå att sälja det får ju inte gå på minus sidan det har jag inte råd med funderar lite till Hmmmmm.........

Hej min Lars min underbara ängel saknar dig varje dag fortfarande ofattbart att du inte finns fast det nu är 2 år  och 8 månader sen du dog jag kan sakna det lugna liv vi hade fast samtidigt gillar mitt nya mycket har hänt både bra och dåligt sen du dog och jag har klarat mycket som jag aldrig trodde att jag skulle klara , trodde inte att man kunde älska igen och det gör jag oh vad jag älskar honom , jag har hittat nya sidor hos mig själv som jag inte trodde fanns en bättre sida jag var bra innan men ja du vet ... jag är stolt över mig själv den kvinnan jag har blivit jag kommer att klara mig fina Lars fast du inte finns hos mig jag har dig vid min sida varje dag min underbara ängel tack för att du har funnits och finns ....

Inte mycket mer idag kommer att göras frusen och trött ladda ny dag imorgon 
Miss you my beautiful man <3 

Inga kommentarer: