fredag 25 oktober 2013

Semester , Avicii & Tankar

Semester dag idag biljetter skall beställas och gott att ha en ledig Fredag bruka ändå ta komp ifrån lunch riktigt lyxigt att ha det så här på Fredagar förlänga helgen med ett par timmar xtra .. Jag har verkligen inte varit på topp i ett par veckor och det börjar kännas lite jobbigt måste minsann ta tag i mig själv och lyfta upp mig på den mys platsen där jag trivs så bra kanske är det hösten som e här ??? eller för att jag inte har tränat flitigt på ett tag där kan jag verkligen få energi den biten skall jag nu ta tag i saknar min frid så in i vassen .. Familjen varit lite upp och ner ett tag minstingen har haft det mycket kämpigt och det har varit jobbigt att se kan jag verkligen inte förneka men med små steg mot rätt riktning är vi nu det kommer att bli bra ..
Intervjun med stora svenska tidningen om min relation till vackra , fina underbara mannen på andra sidan jordklotet skrev jag och tackade nej mycket smickrande att de finner mitt något att skriva om men så kan det bli talade om för henne att höra av sig vid andra tillfällen om sorg arbete , livet , transplantation , blogg mm och det skulle hon .... 

Så nu är det en och en halv timme tills de släpps dessa Avicii biljetter 3 st skall köpas och det skall bli så jätte kul att se denna artist med mina fina pojkar , musik är en stor del av mitt liv och Lars önskan när han levde var att gå på konserter om han överlevde denna transplantation så det har jag fortsatt med och jag skall säga vilken glädje detta har givit mig och nu många Artister senare var det ett bra beslut att fullfölja och Lars är med på alla känner det stort när vi är på plats ..... 

Ha en fin Fredag alla underbara vackra människor glöm inte att vara tacksamma för det lilla i livet massor av kärlek & ljus .................






Nyfiken på Hypnos  Kolla in denna hemsidan ....

Inga kommentarer: