lördag 30 november 2013

A bit broken .............

Så mycket som händer efter att ha varit under kontroll mycket länge .........Ibland tänker jag på allt som vi har gått igenom jag och ungarna min lilla perfekta familj mamma, pappa & barn och hur allt förändrades till trauma , ångest och död , overkliga  minnen går runt i min hjärna minns som igår ljudet av ett flatline som låter fortfarande , skriken av mina barn som bevittnade sin pappa död . Vi har kommit långt sedan den dagen för snart 3 år sen ärrade står vi kvar och kämpar utan dig Lars ..........jag hade den bästa av män du älskade mig , dyrkade marken jag gick på i över 20 år , våra barn hade den bästa pappan hur skulle jag fixa allt själv ?? jag har gått vidare och klarar det fast det är inte alls lätt att fixa vissa situationer och kanske inte tar de bästa beslut men jag älskar mina ungar och gör allt för dem och jag kan sakna mitt lugna stabila traditionella liv men man hus barn mm.. 
Min depression var lång och tung tappade min livslust totalt låg i min säng i flera år och grät jag saknade dig så otroligt trodde absolut aldrig att jag skulle kunna känna lycka igen men det ändrade älskade Mr P på evigt tacksam att detta hände mig sakta men säkert började jag att leva igen och glada jag kom fram , 40 kg tappades och min själv känsla hittades så tacksam , jag saknar min Lars och kommer alltid att älska honom för alla de år jag fick tillbringa med honom på jorden nu min skydds ängel för alltid .....Jag älskar med hela mitt hjärta dessa män en i himlen och en så långt ifrån mig..... . Längtar så att få vistas i hans famn det var han som lyfte upp mig när jag var som lägst och älskade mig tillbaka till livet . I miss you P =( 

Mina barn har haft det så tufft till och från jag är så tacksam att jag nu står stadigt på jorden så att jag kan fånga upp dem , minsting har råkat ut för så mycket på så kort tid , förra året vid denna tid vågade han knappt lämna huset och nu blivit utsatt för det ena och andra ofattbara saker som jag inte trodde kunde hända min familj .. Vi lever i en korrupt sjuk värld med massor av våld och hemskheter hur jag än försöker sprida kärlek & ljus så kan jag inte förändra denna värld .. Igår fick jag reda på att drog langarna på stan bjuder våra barn på spetsade cigg ser ut som cigaretter men innehåller hasch , marijana , cannabis vilken skillnaden är får jag nog läsa på men e inte det så jävla fruktansvärt ????? så om de vill uppleva ett rus igen då går de tillbaka och då får de betala dyrt vi skulle samla ihop oss ett gäng och rensa upp stan så att ungarna kan gå säkert men jag får tro på bumerangen teorin och själv fortsätta med det jag gör och hoppas och be att min familj kommer att klara sig utan allt för många ärr ... 

Idag skall en soffa hämtas till Hannah funderar nu på hur det skall fixas utan släp haha kommer nog att slängas up på taken köras ett par 100 meter puttas up till 6e våningen puh trött bara jag tänker på det vill ut och springa en runda men känner mig lite sliten kanske hade varit bra att rensa min hjärna lite men samtidigt kanske denna trötta kropp behöver oxå att vila ... En rädsla att bli tjock igen har jag ständigt i min hjärna ser mitt gamla jag som ett hot jag har ätit onyttigt hela veckan känns det som stressade tar man en macka istället inte bra måste skärpa mig........... mycket som händer just nu På Måndag skall Hannah vittna i rätten sätta dit denna våldtäkt man som överföll henne som sagt vi bor i en liten skit håla där det händer så mycket man kan tro att vi bor i Malmö , polis anmälan kom igår efter minstings misshandel ärr finns kvar efter brännskadan och hoppas nu att rättvisa kan ske så att mina barn kan känna sig säkra igen fast de kommer nog ha en rädsla inombords ett tag framöver ..

Tillsammans kan vi göra ett försök att ändra denna värld är jag övertygad om, börja ALLTID dagen med ett tack till universum det är bland de viktigaste jag kan säga , va rädda om er massor av kärlek & ljus puss & kram Delicia ...

Tack universum för allt vackert i mitt liv , vaka över mina barn det käraste jag har vackraste skyddsängel tack för att du finns amen .......






http://mariafredholm.dinstudio.se/
Nyfiken på Hypnos !!!???

1 kommentar:

Delicia sa...

Utanför Kapahl , Stadshuset hänger dräggen som langar cigaretter , sprit till ungdomarna i stan där kan de även få tag på diverse droger skall man bara låta det vara ??? Jag förstår att det finns människor med missbruk och jag kan tycka synd om dem men de behöver inte locka barnen ........... Har ni sett så mycket barn / ungdomar som hänger med dessa människor sånt gör mig ledsen