onsdag 13 november 2013

I´m on top of the world !!!

Vaknade  med humöret på topp som vanligt men lite mer på topp idag chattade med min darling på andra sidan jorden åhhh vad underbart att höra att allt var bra mys på högsta nivå , dusch och på med kläderna iväg till jobbet fin dag skönt att jobb dagen är slut ut och spring har lite irritation som måste bort nämligen en som är skyldig mig pengar sedan 2 månader tillbaka och nu behöver jag dem verkligen varje vecka nya saker hon jobbar , hon är sjuk , hos killen ja hon vill inte betala med andra ord tillslut säger hon att hon satt in dem i Lördags fortfarande så syns de inte och nu får en massa sms att jag är den onda sånt gör mig lite ledsen bort bort med dessa tankar jag skänkte mina sista pengar till folket i Filippinerna så snäll är jag men det klart att det är lättare att skylla ifrån sig på andra fy vad hon är otäck usch tvi .............
Nu är det en vecka sen vi var på konsert underbara Imagine Dragons lycka ler fortfarande så glad att dessa biljetterna köptes så nu är det bara att vänta på nästa goding Håkan Hellström nästa på listan . 5,5 km sprang ja idag på 35 minuter snart så kan jag lite till ... kollar gym skall börja styrketräna bygga muskler och gå på lite boxpass men det var helt otroligt vad det kostar blev lite paff faktist 4188 kr / år och 2600 / halvår så att det blir nog bara ett halvår och friskvårdspengarna täcker 2000 av dessa galet dyrt men men vill ju inte att dessa pengar skall brinna inne nu tills års skiftet nej nu äta lite sen lite tv ha det bäst alla vackra har ni inte skänkt pengar till katastrofen i Filippinerna så gör det 50 spänn har alla råd med till och med jag som har nollat mitt konto vilket jag aldrig har gjort förut , tänk på att vara tacksam för det lilla som gör livet fint vi har tak över huvudet , mat på bordet och en varm säng att sova i puss & kram kärlek & ljus Delicia......


Inga kommentarer: