onsdag 6 november 2013

Imagine Dragons .......................

I måndags slutade jag efter middag körde hem bytte om lasta in grabbarna i bilen plus en kompis till Zack sen körde vi mot Malmö där bilen skulle ställas vidare tåget mot Köpenhamn åhh vad vi har längtat eter denna konsert köpte biljetterna i sommar det var otroligt kallt och regnigt Joel klagade på att han var blöt om fötterna och lyfte på sin fot jaha detta barnet som sliter sönder sina skor från allt skateboard körandet fullt med hål grrrrr det var bara att försöka hitta ett par billiga skor i denna staden och det gjorde vi vad hade vi gjort utan H&M billigt och dugligt sen vidare hitta en restaurang en familje pizza blev det enklast om man har hungriga grabbar jag nöjde mig med en lite bit resten åt de snabbt och rappt ... 
Denna konsert var otroligt bra publiken sjöng med alla låtar så underbart läckert jag lycklig grabbar plus tös lyckliga och vi hade med andra ord en mycket lyckad kväll härligt underbart läckert vad musik är läkande för själen ...

Imorgon skall vi ha en Framtids resa ett typ seminarium , möte , träff på  jobbet vi får väl se vad Apoteket har på planeringen jaja kaffe och mat bjuds det på får hoppas att det finns en framtid i detta företag söker lite nytt hela tiden behöver mer pengar i börsen så det hade ju inte skadat om de hade justerat våra löner för att det är skandal så lite de betalar sina arbetare får kanske köpa mig en lott nån gång händer det säger de kan kanske vara min tur snart eller ??? Nä nu skall jag killa innan allt tv börjar för kvällen ha en fin kväll alla underbara glöm inte att vara tacksamma för det lilla som gör livet så underbart att leva massa av kärlek & ljus Delicia 


http://mariafredholm.dinstudio.se/ Nyfiken På Hypnos Klicka Här !!!



Central stationen Köpenhamn 

Tivoli 


Me & Joel 



Zack & Me 

Toa skylt gulligt 




Inga kommentarer: