söndag 17 november 2013

Sunday afternoon !!!

Somnade sent inatt var nästan ett sen upp kl 7 ja så kan det bli här hemma nästan alltid uppe tidigt på morgonen hade bestämt mig att städa och tvätta men jag dammsög bara lite och plockade undan ser betydligt bättre ut nu har inte speciellt mycket lust att städa nu för tiden städade innan min älskade kom varje helg men nu pallar jag inte jaja bytt sängkläder har jag gjort i alla fall skura golven gör vi en annan dag känns som om jag prioriterar träning i mitt liv just nu det är min terapi i alla lägen stärker mig så otroligt mentalt , skall försöka sälja min cross trainer använder den mest som jack hållare så väck skall den skall köpa 2 st hantlar och en kettlebell så att jag kan träna styrka bygga upp mig armar . axlar ben och mage gott gotti gott gott fan vad jag e bra !!!!!
Växlade några ord med finaste igår tack för att du finns fast du är så jäkla långt ifrån mig och det dröjer så många månader tills vi ses igen så njuter jag av vartenda ord som växlas mellan oss love ya babe miss you like hell but I am here waiting 4 you hugs n kisses //D 
Blev himla rörd av min minsta son som har det ganska jobbigt just nu hans sorg process har just börjat nästan tre år efter Lars bortgång han kämpar förtvivlat att hålla sig över vatten ytan tur att jag är stark nu så att jag kan finnas till hjälp , han berättade i alla fall att han hade varit vid graven och hälsat på pappa kan bara tycka att det är underbart dit har jag fått släpa honom innan .. Mina barn är så jäkla underbara vad hade jag gjort utan er fast ni e stökiga små grisar som är så lata så att ni borde skämmas Jag älskar er från hela mitt hjärta tack för att ni är mina barn ni e bäst puss & kram mamma ..
Blev så sugen på att ut och springa när min städ musik dunkade som attan så jag bytte om och sprang minsann 5,89 km snart så når jag mitt mål jag kan bara säga att jag är så stolt över mig själv jag dog inombords låg på marken i många år krossad av livets motgångar och rest mig tagit sorgen i hornen och visade vem som bestämde och blivit denna kvinnan jag är idag mindre men så mycket starkare och så tacksam för allt hinder som kommit min väg jag och barnen fixar detta Lars fast du är död så är du så nära min fina skyddsängel tack för att du har funnits och finns love you my dear husband ... Så nu skall jag bara mysa resten av denna söndagen jag önskar er alla en underbar resterande helg kärlek & ljus Delicia 

Tack Gud, Jesus & Universum för allt underbart i mitt liv jag njuter för fullt och är så tacksam , vakta min kära tack tack tack Amen Delicia 


5,89 km på 39 min 

stort / tacksam 

True <3



http://mariafredholm.dinstudio.se/  Nyfiken på Hypnos ?????

Inga kommentarer: