fredag 1 november 2013

Lost !!!

Jobbiga dagar har jag haft vet inte riktigt varför tänker för mycket antar jag detta grubblandet synd att man bara inte kunde stänga av det skapar bara oro vill inte vill inte .......................
Känns lite hopplöst ibland att älska dig underbara vackra man du är så långt ifrån mig och jag kommer inte att kunna träffa dig på så länge , jag gav det ett försök att försöka med en annan men mitt hjärta var hos dig hela tiden fick verkligen anstränga mig så det var ju skönt att det visade sig att han var patetiskt tönt och kan reta mig att jag slösade bort min tid på honom när jag hellre hade varit med dig underbara vackra Mr P ... Jag lever på de ord så vackra som har sagts och är så tacksam att jag träffade dig de gånger innan du åkte , jag vet att vi kommer att träffas igen vi är inte färdiga ännu med varandra det vet jag så varför tvivlar jag och tänker sluta med detta snälla Delicia !!!! 
I love you more than words can say my love miss you like hell and wish that you were here , miss you voice , your hugs heck missing you madly but I can do this I have been through worse // Delicia

Inga kommentarer: