lördag 16 november 2013

Saturday Morning ............

Vaknade för en stund sen röksugen så in i och har en snus i dosan otroligt hur nikotin kan vara så vanebildande ville ha det mer än morgonkaffet tog nu sista prillan för att stilla mitt begär dricker lite kaffe laddar för min tur fast jag hade kanske behövt att styke träna istället men springa ger mig lite inre frid vikterna kan jag lyfta lite då o då när jag springer förbi dem i huset. Igår kompade jag ut som vanligt hem till Hannah dricka lite kaffe och diskuterar livet skönt att kunna äntligen ha en bra relation till sin dotter var lite tufft att ha henne hemma och mycket ansträngt för mig ekonomiskt som tjänar bara en ynka 15 tusen efter skatt men vi klarar oss tacksam för det och det finns dem som har det värre i alla fall hade vi det mysigt , igår polis anmälde jag denna kvinnan eller nu bedragare som hon är det hade inte behövt bli så här jag har varit alldeles för snäll hur svårt är det att betala och göra rätt för sig har man inte pengar så får man låta bli helt enkelt och även om jag inte får pengarna så känns det bättre att hon kanske får en liten stämpel mycket otäck människa ... så nu glömmer vi denna energi tjuv hejdå , addios , bye bye ..............
Fortfarande i ett rus sen jag chattade med hjärtat inte många ord men gud vissa ord kan beröra så otroligt och fåordig som han är i skrift så var detta bland de vackraste jag har emottagit , Love you my beautiful man you are truly the most amazing person I´ve  ever met , you have opened my mind , heart and soul in so many ways that only you can do .. I thank the Universe every day that our paths have crossed you are thuly a great blessing in my life .. thank you , thank you , thank you that you are a part of my life amen 

Idag skall det joggas, städas , tvättas och kanske läsa lite jag ler av tacksamhet har ett så fint liv jag har det så bra fullt av vackra människor , underbara barn , jobb ja listan är så lång känner mig välsignad och är så tacksam tack Gud , Jesus & Universum för allt jag har ..
Ha en fin helg alla underbara va rädda om varandra , va tacksamma för allt ni har massor av kärlek & ljus till er // Delicia 







http://mariafredholm.dinstudio.se/  Nyfiken på Hypnos !!!!!!!





Days like these lead to
Nights like this leads to
Love like ours
People like us, we don’t need that much
Just someone that starts, starts the spark in our bonfire hearts

Inga kommentarer: