torsdag 26 september 2013

Mera Tankar ...

Ingen energi orken den försvann varför skall detta beröra mig så mycket ??? Kanske för att jag trodde så på dessa tomma ord din jäkel !! ilska har jag inom mig arg som ett bi vill inte vara arg är det aldrig hade jag sett dig hade jag nog fan sopat till dig din lögnare !! Skönt ändå att detta tog slut  för mitt hjärta har egentligen hela tiden bankat för en annan  , men jag skall ändå leva mitt liv och ha skoj du är på andra sidan jordklotet i många många månader till , blev bjuden till din fars minnes stund till helgen så tragiskt att han dog men hann träffa honom ett par veckor innan han dog underbar man skönt att han nu slipper sin sjukdom som har bromsat hans liv i så många år ... Blir nog en tidig kväll trött som attan frusen och sliten tränade efter jobbet kommer nog få träningsvärk efter denna omgången måste ut och powerwalka i helgen få tillbaka min energi min gnista min kärlek till livet tom inombords fattar inte varför snälla snälla kärlek och energi kom tillbaka saknar dig behöver dig du fattas mig ...

Gud, Jesus & Universum tacksam för det jag har så in i . vi har ett fint hus , mat på bordet , kläder och klarar livet bra tack ... hjälp mig snälla få min lille son tillbaka på banan han har halkat ur lite och behöver hjälp tillbax ge mig styrka att hjälpa honom se det fina i livet .. tack för att jag har haft en fin man som har älskat mig i många många år , tack för att mina barn har haft den finaste pappa .. tack för den bästa syster i hela världen ,Tack för  min  Mr P som hjälpte mig komma tillbaka till livet efter så många års av sorg tack tack tack från hela mitt hjärta för allt vi har ....Amen 

Hej min Lars du e saknad av oss alla tack finaste skydds ängel för att du tar hand om oss ifrån andra sidan vi älskar dig ...

Miss you my gorgeous , my beautiful man ...

Inga kommentarer: