torsdag 12 september 2013

Trött denna Torsdag ..

Upp och hoppa jobba , jobba plocka läkemedel hela dagen och efter jobbet träning gött men jag lär nog ha mega träningsvärk till helgen men men gilla att smärta lite då vet man att det har blivit bra är ju mest van att gå / jogga men träna med gummi band har jag inte gjort på länge trevligt och vi kommer att ha tränare på jobbet flera torsdagar framöver , helgen börjar imorgon efter kl 15:45 gött skall försöka skura mina golv och kanske röja lite ute inför hösten så att jag kan skita i allt där ute all min ogräs som jag har slitit med i sommar är grönt och står stadigt igen men men snart fryser skiten ihjäl hahahahaha .. nu skall inte denna kärring göra ett skit mer än att ligga framför tvn ha det bäst massor av kärlek & ljus till er kram Delicia 


Lite fina bilder ifrån förra Torsdagen .................






2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Gomorron

Kanooooon fiiiina bilder

Kram Änki

Delicia sa...

Tack Anki det står änki ??? jag har varit rökfri ett tag fest rökte förra helgen röksug e ett jävla sug kram på dig