tisdag 3 september 2013

Tisdagen hela dagen ....




Vaknade tidigt som vanligt älskar tystheten på morgonen min egen tid underbart jobba, jobba sjukhus , infattningen , sjukhus igen sen lite läkemedel dax att gå hem bästa på hela dagen , skall bara försöka vinna över denna lathet så lätt att hamna framför datorn i min säng och sen kommer jag minsann inte upp igen men jag har redan satt igång en maskin tvätt och skall strax röja bland Joels kläder han har mycket som inte används och kan då kastas i sopsäck till skänkes tar lite varje dag så kan det kanske bli lite ordning här hemma har haft det lite upp och ner ett tag jag prioriterar inte städning värsta jag vet det och plocka ogräs ....Min nya mobil hållare har kommit på posten så nu kan jag ha mobilen på min arm när jag är ute och går / joggar den är superfin vill nästan ut och testa men skall vila ett par dagar kan ju inte träna varje dag fast jag vill nästan detta har blivit ett gift kan jag lätt säga trodde aldrig att jag skulle kunna säga detta underbart härligt är detta fenomen skall försöka kämpa med squats 100 st om dagen i 100 dagar få fast och fin rumpa hahaha den försvann min röv med alla kilon ... På Torsdag skall jag fotograferas har skjutit upp det men nu skall det bli av skoj skall det bli en pinuppa för en dag får nog dricka ett par glas vin så att jag inte stelnar framför kameran fina underkläder har inköpts och jag kan nu längta lite grann spännande skall det bli hahaha ja jag vet jag är lite wild & crazy but that´s me !!!!  ha en underbar resterande Tisdag alla underbara massor av kärlek & ljus till er 

3 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Wow, du får lägga upp korten sen. Du har blivit så jättesnygg och heja heja på dej.

Hur många kilon har du gått ner om jag nu får ställa den frågan.

Ha en bra kväll

Delicia sa...

Jag har gått ner 40 kilo och livet har fått ordentlig kick av att inte bära på allt det den har en gång burit på , och ja jag lägger nog upp en del bilder på bloggen ha du oxå en fin kväll =)

Livsnjuterska sa...

Jag ska hålla mina tummar och tår för att du ska kunna sluta med rökandet.
I augusti var det fyra år sedan jag sa bye bye till cigaretten.

Du klarar det, allt sitter i huvudet.

Kram